حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تکنو گوشی تاشو سه لا مفهومی با نام Phantom Ultimate 2 را به‌نمایش گذاشت

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | تکنو، کانسپت

برند Tecno با دنیای گوشی‌های هوشمند تاشو غریبه نیست و هر چند وقت یک‌بار نمونه‌های آزمایشی دستگاه‌های مفهومی خود را به‌نمایش می‌گذارد. به‌دنبال کانسپت گوشی رول شونده Phantom Ultimate سال گذشته، تکنو به‌تازگی گوشی Phantom Ultimate 2 را به‌نمایش گذاشته است؛ یک دستگاه مفهومی تاشو سه لا که صفحه‌نمایش آن تا 10 اینچ گسترش می‌یابد.

گوشی تاشو سه لا مفهومی Phantom Ultimate 2 تکنو

گوشی‌های تاشو افقی فعلی درحال‌حاضر مرز بین گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های کوچک را محو می‌کنند، اما Phantom Ultimate 2 صفحه‌نمایش بزرگتری را ارائه می‌کند که رقیب تبلت‌های با اندازه کامل است. این دستگاه می‌تواند از اندازه صفحه‌نمایش 6.48 اینچی در صورت تا شدن تا صفحه 10 اینچی LTPO OLED با وضوح 1620×2880 پیکسل و نسبت‌تصویر 4:3 گسترش یابد.

گوشی مفهومی تاشو سه لا Phantom Ultimate 2 تکنو

گوشی مفهومی تاشو سه لا Phantom Ultimate 2 تکنو

تکنو ادعا می‌کند Phantom Ultimate 2 اولین گوشی تاشو با فناوری TDDI است که درایور نمایشگر و حسگر لمسی را روی یک تراشه واحد قرار می‌دهد. این دستگاه مفهومی همچنین از screen hovering پشتیبانی می‌کند و به‌طور چشمگیری نازک است و به‌لطف مکانیزم لولای دوتایی که توسط خود این برند توسعه یافته، ضخامت آن در حالت تاشده کامل تنها 11 میلی‌متر می‌باشد. تکنو مکانیزم مفصل لولا را برای 300 هزار بار تاشدن آزمایش کرده است. این برند همچنین نازک‌ترین پوشش باتری در هر گوشی هوشمندی را ساخته است که فقط 0.25 میلی‌متر ضخامت دارد.

لولاهای دوگانه همچنین به کاهش چین‌وچروک صفحه در وسط نمایشگر کمک می‌کند. تکنو چندین مورد استفاده منحصربه‌فرد را برای Phantom Ultimate 2 درنظر گرفته است، ازجمله یک مدل مشابه لپ‌تاپ با نیمه پایینی تاشده با کیبورد برای یادداشت‌برداری. حالت دیگر نیز دو قسمت مساوی از نمایشگر را در طرف مقابل قرار می‌دهد تا مکالمات رو در رو با دو صفحه به‌همراه ترجمه زنده انجام شود.

صفحه‌نمایش بزرگ 10 اینچی در Phantom Ultimate 2 همچنین از حالت چندپنجره‌ای پشتیبانی می‌کند که به شما امکان می‌دهد سه یا چند برنامه را به‌صورت همزمان اجرا کنید تا تجربه مولتی‌تسکینگ کارآمدی داشته باشید.

Tecno هنوز برنامه دقیقی برای عرضه اولین دستگاه سه تاشو خود ارائه نکرده است، اما مطمئناً این گوشی مفهومی نگاه هیجان‌انگیزی به آینده بازار دستگاه‌های تاشو ارائه می‌دهد.

نظر شما درباره گوشی تاشو سه گانه تکنو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی