حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی بدون دکمه شیائومی سال آینده عرضه خواهد شد

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

در اولین روزهای سال ۲۰۱۹ بود که ویوو اپکس ۲۰۱۹ با پشتیبانی از 5G بدون دوربین سلفی، پورت و دکمه ای رسما معرفی شد. ایده گوشی “بدون دکمه” تولیدکننده‌های موبایل را از سال‌های دور قلقلک داده هر کدام سعی دارند نمونه‌ای را به بازار عرضه کنند. این موضوع طی سال‌های اخیر فروکش کرده بود اما به نظر می‌رسد شیائومی دوباره پرونده آن را باز می‌کند. گزارش‌های جدید به ما می‌گویند گوشی بدون دکمه شیائومی سال آینده عرضه خواهد شد.

زمان معرفی گوشی بدون دکمه شیائومی

آنطور که شنیده می‌شود، شیائومی در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند بدون دکمه است که در نیمه اول سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد. ظاهراً اسم رمز آن Zhuque بوده و مشخصاً ویژگی برجسته آن حذف کامل دکمه‌های آن است.

متأسفانه این منبع واقعاً نمی‌داند که چه چیزی جایگزین دکمه‌ها خواهد شد، بنابراین راهبرد جایگزین Xiaomi برای دکمه‌های این گوشی می‌تواند ترکیبی از کنترل‌های حرکتی، لبه‌های حساس به فشار یا دستورات صوتی باشد.

این گوشی همچنین دارای دوربین سلفی زیر نمایشگر خواهد بود که امیدواریم بهتر از تلاش‌های سامسونگ در این فضا باشد. گوشی که با کد Zhuque در حال توسعه است احتمالا مجهز به تراشه نسل چهارم اسنپدراگون 8+ خواهد بود که در شیائومی 15 اس پرو نیز استفاده خواهد شد، دستگاهی که انتظار می‌رود حدود بهار ۱۴۰۴ وارد بازار شود.

طبق سال‌های گذشته انتظار داریم که تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 4 نسخه بهبود یافته 8 نسل 4 باشد، تراشه‌ای که که قرار است اواسط پاییز امسال معرفی شود.

باید صبر کرد و دید که این گوشی خاص شیائومی از کدام دسته محصولات است، آن‌هایی که عمومی و به صورت گسترده عرضه می‌شوند، آن‌هایی که عمومی و به صورت محدود عرضه می‌شوند یا صرفا آن‌هایی که فقط می‌شوند و دست کاربران به آن‌ها نمی‌رسد!

ایده گوشی بدون دکمه برای شما جذاب است؟

ویوو اپکس ۲۰۱۹ با پشتیبانی از 5G بدون دوربین سلفی، پورت و دکمه ای رسما معرفی شد

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)