حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو T3 پرو 5G معرفی شد: یک گوشی میان‌رده با نمایشگر خمیده و پشتیبانی از شارژر ۸۰ وات

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | ویوو

سرانجام ویوو T3 پرو 5G در کشور هند معرفی شد. این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش خمیده AMOLED، باتری پرظرفیت با پشتیبانی از شارژ سریع و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است.

ویوو T3 پرو 5G به اسنپدراگون ۷ نسل ۳ مجهز شده است 

ویوو T3 Pro 5G به یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی خمیده AMOLED با رزولوشن +FullHD و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی مجهز شده است. این نمایشگر حداکثر روشنایی ۴,۵۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این گوشی جدید ویوو در دو رنگ سبز و نارنجی قابل تهیه خواهد بود. نسخه نارنجی رنگ این دستگاه دارای قاب پشتی از جنس چرم مصنوعی است. هر دو رنگ دارای حاشیه های طلایی در اطراف جزیره دوربین هستند که به ظرافت طراحی می‌افزاید.

Vivo T3 Pro 5G

تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز Vivo T3 Pro 5G را بر عهده دارد. این گوشی هوشمند با ۸ گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی ذخیره‌سازی UFS 2.2 قابل تهیه خواهد بود.

در قاب پشتی ویوو T3 پرو 5G دو لنز دوربین دیده می‌شود. دوربین اصلی به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX882 مجهز شده و دوربین فوق‌عریض نیز از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این یک سیستم دوربین نسبتاً استاندارد در بازه قیمتی Vivo T3 Pro 5G محسوب می‌شود. ویوو همچنین می‌گوید که این گوشی دارای ویژگی های هوش مصنوعی مانند Photo Enhance و قابلیت پاک کردن اشیاء اضافه در تصویر است. این دستگاه به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز مجهز شده است.

مطابق با گزارش منبع، ویوو T3 پرو 5G به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری FunTouch OS 14 به دست کاربران خواهد رسید. این دستگاه موفق به دریافت ۲ سال به‌روزرسانی های اندروید و ۳ سال آپدیت های امنیتی می‌شود. این تلفن هوشمند میان‌رده به باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده و از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند می‌توان به برخورداری از سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش، استاندارد IP64 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار و اسپیکر های دوگانه استریو اشاره کرد. نمایشگر Vivo T3 Pro 5G دارای قابلیتی بوده که کاربران می‌توانند حتی با دستان خیس خود نیز با آن کار کنند.

قیمت و تاریخ عرضه Vivo T3 Pro 5G 

این گوشی جدید ویوو در دو پیکربندی مختلف قابل تهیه خواهد بود:

۱- نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۲۴,۹۹۹ روپیه (معادل ۳۰۳ دلار)

۲- نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت ۲۶,۹۹۹ روپیه (معادل ۳۲۷ دلار) 

ویوو V40 پرو با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس معرفی شد

فروش Vivo T3 Pro 5G از تاریخ ۳ سپتامبر (۱۳ شهریور ماه) آغاز می‌شود.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند میان‌رده جدید چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی