حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری پیکسل ۹ پرو ایکس ال گوگل مشخص شد: بهتر از نسل قبل

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | تست، عمر باتری، گوگل

هفته گذشته بود که پیکسل 9 پرو ایکس ال گوگل با Tensor G4، تمرکز بر هوش مصنوعی و ارتباط ماهواره‌ای رسماً معرفی شد. شاید کمی نام‌گذاری گوگل برای امسال گمراه‌کننده باشد چون Pixel 9 Pro XL در حقیقت جانشین مستقیم Pixel 8 Pro است، حال آن‌که امسال یک Pixel 9 Pro هم داریم که نمونه کوچکتر مدل XL محسوب می‌شود. در نتیجه در این تست باتری باید مدل ایکس‌ال جدید با پرو قدیمی مستقیما مقایسه گردد. به تازگی عمر باتری پیکسل ۹ پرو ایکس ال گوگل مشخص شده و باید بگوییم که بهتر از نسل قبل است.

عمر باتری پیکسل ۹ پرو ایکس ال

گوگل Pixel 9 Pro XL با یک باتری 5060 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود که یک ارتقا ناچیز نسبت به باتری 5050 میلی آمپر ساعتی Pixel 8 Pro است.

برای مقایسه گلکسی اس 24 اولترا همان ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی همیشگی سامسونگ را دارد و شیائومی ۱۴ اولترا نیز همین ظرفیت را ارائه می‌دهد. هر چند در کمپ اندروید باتری‌ها به سمت افزایش بوده و ظرفیت‌های ۵۴۰۰ یا ۵۶۰۰ را هم شاهدیم. در همین حال آیفون ۱۵ پرو مکس با باتری ۴۴۴۱ میلی‌آمپری همراه است.

بیاید با هم عملکرد باتری Pixel 9 Pro XL را ببینیم:

عمر باتری پیکسل ۹ پرو ایکس ال در مقایسه با رقبا

عمر باتری پیکسل ۹ پرو ایکس ال در مقایسه با رقبا

همانطور که بالاتر مشاهده می‌کنید، Pixel 9 Pro XL در مقایسه با Pixel 8 Pro پیشرفت مناسبی داشته است. ماندگاری کلی بیش از یک ساعت و ربع افزایش دارد اما بخش وبگردی و پخش ویدئو به صورت تقریبی هر کدام ۲ ساعت افزایش را نشان می‌دهند که خیلی خوب است.

این می‌تواند بهبود عملکرد تراشه و نمایشگر را نشان بدهد.در بخش مکالمه و گیمینگ افزایش ناچیزی داریم که در کل بد نیست.

در مقایسه با رقبایی مانند گلکسی اس ۲۴ اولترا و یا آیفون ۱۵ پرو مکس اما اصلا عملکرد قابل دفاعی ندارد و گوگل هنوز راه دارد تا به سامسونگ و اپل برسد.

سرعت شارژشدن باتری Pixel 9 Pro XL چقدر است؟

برای این نسل از گوشی‌های Pixel، گوگل شارژر جدیدی را معرفی می‌کند. این شرشارژر ۴۵ واتی می‌تواند توان ۳۷ واتی را که Pixel 9 Pro XL برای آن طراحی شده است، ارائه دهد.

برای مقایسه باید بدانید که پیکسل ۸ پرو با توان ۲۷ وات شارژ می‌شد، بنابراین آداپتور ۳۰ ​​واتی گوگل برای آن به اندازه کافی خوب بود.

در این تست از شارژر ۴۵ وات PD سامسونگ استفاده شده، چون شارژر خود گوگل در دسترس نبوده است. بیاید با هم نتایج تست را ببینیم:

گوگل ادعا دارد پرچمدار جدیدش در مدت ۳۰ دقیقه تا ۷۰ درصد شارژ می‌شود، این تست نیز عدد ۶۷ درصد را نشان می‌دهد که تقریبا می‌توان ادعای گوگل را تایید کرد.

شارژر کامل ۱ ساعت و ۱۸ دقیقه زمان نیاز دارد که از ۱ ساعت و ۴۹ دقیقه آیفون ۱۵ پرو مکس بهتر است اما پشت سر ۱ ساعت و ۵ دقیقه گلکسی اس ۲۴ اولترا خواهد بود.

البته این عدد نسبت به ۱ ساعت و ۲۳ دقیقه پیکسل ۸ پرو که توان شارژ پایین‌تری دارد خیلی رشد خاصی نیست.

باید بدانید که گوگل Pixel 9 Pro XL از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند. با Pixel Stand نسل دوم سریع‌ترین نتایج را خواهید گرفت که توان شارژ تا 23 وات است. با استفاده از پدهای عمومی سازگار با Qi که به مشخصات Extended Power Profile پایبند هستند، تا توان ۱۲ وات را خواهید داشت.

این محصول از شارژ بی‌سیم معکوس نیز پشتیبانی می‌کند.

نظر شما درباره عملکرد پرچمدار پریمیوم جدید گوگل در بخش باتری چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)