حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دو عضو خانواده گلکسی تب اس ۱۰ سامسونگ لو رفت، تبلت‌های پرچمدار این شرکت

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ، شایعات

تبلت‌های پرچمدار سامسونگ در سری Galaxy Tab S طراحی و عرضه می‌شوند. مدتی هست که هر سال شاهد ۳ عضو در این خانواده هستیم. به نظر می‌رسد که سال ۲۰۲۵ تغییری در این روند وجود خواهد داشت و یک عضو از آن حذف می‌شود. این یعنی سری Galaxy Tab S10 با ۲ عضو عرضه خواهد شد. به تازگی این دو عضو خانواده گلکسی تب اس ۱۰ سامسونگ لو رفته و می‌توانیم نگاهی به طراحی آن‌ها داشته باشیم.

دو عضو خانواده گلکسی تب اس ۱۰ سامسونگ

امروز بار دیگر و از طریق یک شایعه جدید “تأیید” شد که تنها ۲ تبلت در سری گلکسی تب اس 10 حضور خواهند داشت. این دو عضو گلکسی اس 10 پلاس و گلکسی اس 10 اولترا هستند بنابراین باید گفت مدل “پایه” در این خانواده ارائه نخواهد شد. که البته عجیب هم هست، وقتی مدل پایه نداریم، مدل پلاس قرار است پلاسِ چه مدلی باشد؟!

به تازگی یک رندر تبلیغاتی به بیرون درز کرده که هر دو تبلت آتی سامسونگ را به ما نشان می‌دهد. در تصویر بالا S10 Ultra در سمت چپ و S10 Plus در سمت راست حضور دارند. اولی یعنی مدل اولترا به مانند نسل‌های قبلی خود صفحه‌نمایش دارای بریدگی برای دوربین سلفی دارد اما دومی نه. این ساده‌ترین راه برای متمایز کردن آنها در این تصویر است.

بنابراین، این بریدگی نمایشگر به مانند Galaxy Tab S9 Ultra در نسل جدید باقی می‌ماند. اگر به رندرهای جدید و البته قدیم توجه کنید، در واقع طراحی هر دو تبلت آتی سامسونگ به طرز باورنکردنی شبیه به مدل‌های قبلی خود از سال گذشته است. واضح است که سامسونگ از خروجی نسل قبلی راضی بوده و تمایلی به ایجاد تغییرات بزرگ در اینجا نداشته است.

تبلت‌های Galaxy Tab S10 Plus و S10 Ultra باید اوایل پاییز عرضه شوند. انتظار داریم این ۲ محصول در رنگ‌های نقره‌ای و گرافیتی ارائه شود که انتخاب‌های معمول هستند. این دو تبلت اخیراً توسط مرجع 3C چین تأیید شده‌اند و این تاییدیه نشان می‌دهد که از شارژ سیمی 45 واتی پشتیبانی می‌کنند، در نتیجه اینجا هم بدون تغییر نسبت به خانواده S9 خواهد بود. البته شارژر درون جعبه این تبلت‌ها ارائه نمی‌شود.

تراشه پرچمدار مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس با تمرکز روی هوش مصنوعی رسما رونمایی شد

هر دو تبلت پرچمدار سامسونگ برای سال ۲۰۲۴ به تراشه مدیاتک Dimensity 9300 Plus مجهز خواهند شد، اگرچه تا زمان عرضه این محصولات باید نسل بعدی آن یعنی دیمنسیتی 9400 عرضه شود.‌ نکته مهم اینکه این دو تبلت اولین محصولات پرچمدار سامسونگ خواهند بود که به تراشه پرچمدار مدیاتک مجهز می‌شوند.

نظر شما چیست؟ منتظر تبلت‌های پرچمدار آتی سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)