حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برند HMD اسپانسر رسمی باشگاه بارسلونا شد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | HMD

برندهای مختلف راه‌های متنوعی برای معرفی خود و تبلیغات دارند. تمرکز روی حمایت از ورزش و جوانان می‌تواند یکی از پسندیده‌ترین موارد باشد. برند فنلاندی HMD که پیش‌تر زیرسایه تولید محصولات با برند Nokia بود، حالا بیشتر می‌خواهد خودی نشان بدهد و به سمت مستطیل سبز رفته است. بله، برند HMD اسپانسر رسمی باشگاه بارسلونا شده است.

برند HMD اسپانسر رسمی باشگاه بارسلونا

برند HMD به تازگی و رسما اعلام کرد که اسپانسر رسمی باشگاه بارسلونا در بخش گوشی‌های هوشمند سده است. این شرکت از باشگاه مردان و بارسلونا فمنی یعنی تیم زنان آن حمایت خواهد کرد.

در این اطلاعیه همچنین مشخص شد که تیم‌هایی از سایر رشته‌های ورزشی از جمله بسکتبال، فوتسال، هندبال و اسکین هاکی نیز در این مشارکت حضور خواهند داشت.

این همکاری توسط سائول پرگرینا، آرایشگر لمینه یامال ۱۷ ساله و ستاره آینده تیم کاتالان‌ها اعلام شد. این آرایشگر لوگو HMD را در کنار لوگو بارسلونا روی سر وی تراشید و به طور رسمی این همکاری را اعلام کرد.

این قرارداد در ابتدا برای ۳ سال است و HMD گوشی‌های هوشمند خود را روی پنل‌های دیجیتالی در استادیوم المپیک، جایی که در حال حاضر باشگاه بارسلونا در آن بازی می‌کند، تبلیغ خواهد کرد. هنگامی که تیم به خانه بازسازی شده خود در نیوکمپ نقل مکان کرد، تبلیغات در آنجا نیز نمایش داده می‌شود.

بعداً، این همکاری به سمت «تعدادی از محتوای دیجیتال برای هیجان‌زده کردن طرفداران و بالا نگه داشتن سطح مشارکت» گسترش خواهد یافت.

قبل از HMD باشگاه FC Barcelona در دنیای موبایل با برند چینی Oppo همکاری داشت. همجنین تعدادی از گوشی‌های Oppo با تم بارسلونا عرضه شد. از جمله این موارد می‌توان به F1 Plus و Reno 10x Zoom اشاره کرد. اخیراً این برند چینی گوشی‌های هوشمند با یوفا همکاری کرده تا محصولات خود را در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا تبلیغ کند.

نظر شما درباره این همکاری HMD با بارسلونا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)