حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین نگاه به اولین گوشی با برند HMD (سازنده فعلی گوشی‌های برند Nokia)

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | HMD

آنطور که پیداست HMD امسال با برند خود وارد بازار گوشی‌های هوشمند می‌شود. این شرکت از برند نوکیا برای عرضه جهانی گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کرد و برای اولین بار یک گوشی با نام HMD عرضه می‌کند. انتظار می رود این شرکت در ابتدا حداقل دو گوشی را عرضه کند، چرا که اطلاعات آن‌ها سال گذشته در پایگاه داده IMEI مشاهده شد.

اولین نگاه به اولین گوشی با برند HMD

دو گوشی هوشمند HMD که در پایگاه داده IMEI مشاهده شدند، دارای شماره مدل N159V و TA-1585 بودند. آنطور که پیداست مدل N159V به عنوان اولین گوشی HMD معرفی خواهد شد. هنوز نام تجاری آن مشخص نیست اما رندر غیررسمی بالا به ما نگاهی به طراحی احتمالی آن می‌دهد.

بر اساس این طراحی ساده، به نظر می‌رسد اولین گوشی هوشمند HMD باید یک دستگاه میان‌رده یا پایین‌تر باشد. این گوشی دارای قاب پشتی مات با رنگ مشکی است. در حالی که جنس پنل پشتی برای ما مشخص نیست، بر اساس عدم وجود خطوط آنتن می‌توان گفت فریم و قاب پشتی باید پلاستیکی باشد.

در جلو، این دستگاه دارای یک دوربین سلفی است که درون سوراخ نمایشگر تخت آن قرار دارد. دکمه‌های قفل و صدا در سمت راست دستگاه قرار دارند.

لوگو جدید HMD

لوگو جدید HMD

این تلفن همچنین دارای لوگوی جدید HMD است که در فهرست EUIPO سال گذشته مشاهده شد. گویا این شرکت می‌خواهد با هویت برند جدیدی برای محصولات موبایلی خود به کار ادامه دهد.

از آنجایی که شماره مدل های N159V و TA-1585 در پایگاه داده IMEI در یک روز از سال گذشته تأیید شده بودند، هر دو می‌توانند متعلق به یک دستگاه باشند. تفاوت در شماره مدل می تواند به دلیل عرضه در بازارهای مختلف یا نمونه تحت اپراتور باشد. احتمال عرضه جهانی این محصولات جدید HMD وجود دارد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید حضور با برند خود اچ ام دی می‌تواند تصمیم خوبی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)