حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ ام دی یک گوشی دیگر با طراحی مشابه Nokia N9 در دست توسعه دارد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | HMD، شایعات

آنطور که پیداست، برند HMD کاملا روی نوستالژی و بازگرداندن طراحی محبوب و مشهور Nokia حساب کرده است. پس از چندین تلاش روی طراحی‌های قدیمی این برند فنلاندی، حالا گزارش دیگری داریم. شنیده می‌شود که اچ ام دی یک گوشی دیگر با طراحی مشابه Nokia N9 در دست توسعه دارد.

یک گوشی دیگر از اچ ام دی با طراحی مشابه Nokia N9

برند HMD در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی دیگر با طراحی است که قطعا در نگاه اول متوجه می‌شوید از نوکیا N9 الهام گرفته شده است. پس از HMD Skyline که همین ماه پیش عرضه شد، این دومین دستگاه با چنین طراحی خواهد بود.

گوشی جدید به احتمال زیاد در حداقل ۲ رنگ سبز و بنفش وارد بازار می‌شود و ما معتقدیم که ممکن است یک گوشی میان رده دیگر از HMD باشد. دلیل این حدس نیز دوربین دوگانه روی قاب پشتی است.

شما می‌توانید این گوشی آتی HMD را در رنگ‌های یاد شده اینجا و در این رندرها ببینید:

شاید فکر کنید که این رندرها می‌تواند مربوط به گوشی HMD Hyper باشد اما اینطور نیست. اگر دقت کنید، محل قرارگیری LED در جزیره دوربین متفاوت با چیزی است که برای آن دستگاه ذکر شده بود.

ما تقریباً هیچ سرنخی نداریم که این دستگاه چه اسمی خواهد داشت یا چه مشخصاتی دارد، اما این شرکت در حال برنامه‌ریزی یک رویداد جدید در چین است، جایی که ممکن است در مورد این محصول بیشتر بدانیم.

این رویداد در تاریخ ۷ شهریور برگزار خواهد شد و برند فنلاندی همچنین HMD Barbie را در آن معرفی می‌کند. این محصول یک گوشی ساده با رنگ صورتی روشن مبتنی بر نوکیا 2660 Flip که با همکاری Mattel طراحی می‌شود.

نظر شما درباره این گوشی احتمالی HMD چیست؟ فکر می‌کنید طراحی نوکیا N9 اینقدر ظرفیت برداشت و طراحی محصول جدید دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)