حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت گلکسی A34 و A55 سامسونگ با قابلیت Circle To Search عرضه شد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، برترین‌های ترنجی، سامسونگ

گلکسی A34 سامسونگ یکی از محصولات پرفروش و محبوب در بازار کشورمان است. خبر خوب برای کاربران این گوشی اقتصادی سامسونگ این که به تازگی آپدیت گلکسی A34 و A55 سامسونگ با قابلیت Circle To Search عرضه شده است.

آپدیت گلکسی A34 و A55 سامسونگ

هفته گذشته سامسونگ اعلام کرد که با یک آپدیت مهم برای سری گلکسی A قابلیت Circle To Search را به برخی از اعضای آن اضافه می‌کند. خبر خوب این که اوایل امروز آپدیت مذکور برای گلکسی A55 عرضه شد. همچنین کمی بعدتر و در یک حرکت غیرقابل‌پیش‌بینی (!) این گلکسی A34 است که آپدیت مذکور را دریافت می‌کند.

اگر بخواهیم به صورت تکنیکی صحبت کنیم، ویژگی بسیار مفید Circle to Search موضوع جدیدی یا عجیبی نیست و در حقیقت یک میان‌بر برای جستجو تصویری گوگل لنز محسوب می‌شود. با این حال همین میان‌بر می‌تواند مفید ظاهر شود.

آپدیت گلکسی A34

آپدیت گلکسی A34

سامسونگ به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی را برای گلکسی A34 در کره‌جنوبی عرضه کرده است. این محصول با شماره مدل SM-A346N در بازار خانگی سامسونگ به فروش می‌رسد.

در کنار دیگر موارد جدید، آپدیت تازه گلکسی A34 به کاربران دسترسی به قابلیت Circle To Search را ارائه می‌نماید.

ویژگی “دایره بکش و جستجو کن” یا همان Circle to Search قابلیتی است که به کاربران امکان می‌دهد به سرعت محتوای روی صفحه را با یک ضربه یا کشیدن دایره جستجو کنند.

این قابلیت دایره بکش و جستجو کن به صورت دقیق با فیرمور A346NKSU7CXG1 به گلکسی A34 اضافه شده است. به غیر از این قابلیت وصله امنیتی جولای 2024 نیز به این گوشی اضافه خواهد شد.

انتظار داریم که این به‌روزرسانی به زودی برای دیگر بازارها از جمله بازار ما هم عرضه شود. نظر شما درباره تعهد به‌روزرسانی گوشی‌های قدیمی سامسونگ به ویژگی جدید، چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)