حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ظرفیت باتری گلکسی A16 5G سامسونگ فاش شد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

ظرفیت باتری گلکسی A16 5G فاش شده است. این تلفن هوشمند آینده سامسونگ در میان داده های گواهینامه 3C مشاهده شده؛ این دستگاه جانشین گلکسی A15 5G خواهد شد.

ظرفیت باتری گلکسی A16 5G سامسونگ ۵,۰۰۰ میلی‌آمپر خواهد بود

سامسونگ Galaxy A15 5G در دسامبر سال گذشته میلادی رونمایی شد، هم‌اکنون جانشین این گوشی در دست توسعه قرار دارد. Galaxy A16 5G با برخورداری از باتری ۴,۸۶۰ میلی‌آمپری (احتمالاً به‌عنوان باتری 5000mAh معرفی خواهد شد) در میان داده های وب‌سایت صدور گواهینامه 3C ظاهر شده است. در حال حاضر، اطلاعات خاصی درباره سرعت شارژ این گوشی وجود ندارد. لیست 3C به‌کارگیری دو باتری با شماره مدل های EB-BA166ABY و EB-BA166ABE را تایید می‌کند. متاسفانه در حال حاضر، جزئیات بیشتری در دسترس نیست.

Galaxy A15 5G

این اولین بار نیست که اطلاعاتی درباره Galaxy A16 5G منتشر می‌شود. این دستگاه چندی پیش در پایگاه داده UK Carrier و وب‌سایت صدور گواهینامه IMEI مشاهده شد. همچنین دو نسخه این تلفن هوشمند در میان داده های بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده است. نسخه‌ای که احتمالاً برای بازار آسیا و آفریقا در نظر گرفته شده به تراشه اگزینوس ۱۳۳۰ مجهز می‌شود. نسخه دیگری اما از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۳۰۰ بهره‌مند خواهد بود.

جالب اینجاست که نسخه مجهز به اگزینوس ۱۳۳۰ در بنچمارک Geekbench به‌طور قابل‌توجهی عملکرد بهتری داشته و در تست تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به‌ترتیب موفق به کسب امتیازات ۹۶۷ و ۱,۹۷۱ شده است. در مقابل، نسخه برخوردار از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۳۰۰ در تست تک هسته‌ای امتیاز ۵۱۴ را ثبت کرده و در تست چند هسته‌ای نیز امتیاز ۱,۴۶۴ را به دست آورده است.

سامسونگ گلکسی A15 با نمایشگر ۹۰ هرتز Super AMOLED رسما معرفی شد + ۴ سال آپدیت اندروید

همان‌طور که Mysmartprice اشاره می‌کند، با وجود آنکه سامسونگ هنوز به‌طور رسمی جزئیاتی را درباره Galaxy A16 5G به اشتراک نگذاشته، اما این گواهینامه ها نشان می‌دهند که زمان زیادی تا رونمایی این تلفن هوشمند نمانده است.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی