حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری گوشی تاشو موتورولا Razr 50 هم از گلکسی Z Flip 6 سامسونگ بهتر است!

نوشته

4 هفته قبل | بدون دیدگاه | تست، عمر باتری، موتورولا

گوشی‌های تاشو کوچکی که امسال معرفی شدند، از برندهای سامسونگ، موتورولا، شیائومی و … بودند. این گوشی‌ها به دلیل فرم‌فکتوری که دارند، باتری بزرگی را در خود نمی‌توانند جای بدهند. با این حال هم شیائومی و هم موتورولا توانسته‌اند باتری بزرگتری را نسبت به گلکسی Z Flip 6 درون خود قرار بدهند. پیش‌تر دیدیم که عمر باتری شیائومی میکس فلیپ مشخص شد و شکست گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ رقم خورد. به تازگی با بررسی‌های جدید مشخص شده که عمر باتری گوشی تاشو موتورولا Razr 50 هم از گلکسی Z Flip 6 سامسونگ بهتر است!

عمر باتری موتورولا Razr 50

موضوعی که شاید باید همین ابتدا به آن اشاره کنیم این است که نماینده موتورولا یعنی موتورولا ریزر ۵۰ یک دستگاه تاشو میان‌رده با تراشه دیمنسیتی ۷۳۰۰ ایکس مدیاتک است. در نتیجه از این نظر قابل مقایسه با دو محصول سامسونگ و شیائومی که تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۳ دارند، قابل مقایسه نیست.

با این حال حجم باتری نماینده موتورولا برابر ۴۲۰۰ میلی‌آمپر است. نماینده سامسونگ یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری دارد و شیائومی با باتری حجیم‌تر ۴۷۸۰ میلی‌آمپری در رقابت حضور دارد.

بیاید با هم ببینیم که عمر باتری موتورولا ریزر ۵۰ چقدر است و در مقابل رقبا چطور مقایسه می‌شود:

همانطور که در جدول بالا می‌بینید، امتیاز کلی نماینده موتورولا و شیائومی به یکدیگر بسیار نزدیک‌است. با این حال در بخش پخش ویدیو ریزر ۵۰ و در بخش بازی میکس فلیپ برتر است.

هر دوی این امتیازها به شکل قابل توجهی بهتر از گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ است. در همین حال بد نیست توجه کنیم که موتورولا ریزر ۵۰ اولترا با باتری کم‌حجم‌تر نسبت به ریزر ۵۰ اما عمر باتری کلی بهتری دارد!

از نظر سرعت شارژ اما وضعیت موتورولا ریزر ۵۰ چطور است؟

از نظر سرعت شارژ باید گفت که با استفاده از شارژر ۳۰ واتی دارای استاندارد PD شما می‌توانید در مدت ۳۰ دقیقه باتری ریزر ۵۰ موتورولا را تا ۵۹ درصد شارژ کنید. شارژ کامل تنها حدود ۱ ساعت زمان نیاز دارد در حالی که نماینده سامسونگ برای این کار ۱ ساعت و ۴۱ دقیقه زمان می‌طلبد!

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که این عملکرد موتورولا در بخش باتری Razr 50 برای‌تان جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)