حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto G35 با تراشه Unisoc T760 در راه است

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، ریلمی

موتورولا در حال آماده‌شدن برای رونمایی از Moto G35 است. هم‌اکنون، این تلفن هوشمند مقرون‌به‌صرفه با تراشه Unisoc T760 در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است.

موتورولا Moto G35 5G در بنچمارک Geekbench ظاهر شد

موتورولا G35 با برخورداری از تراشه Unisoc T760 در میان داده های بنچمارک Geekbench ظاهر شده است. مشاهده این گوشی در بنچمارک مذکور، نشان می‌دهد که جانشین Moto G34 در راه است. این تلفن هوشمند آینده موتورولا، از ۸ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد.

داده های بنچمارک Geekbench

این تراشه Unisoc بر اساس فرآیند ۶ نانومتری تولید شده و دارای یک CPU هشت هسته‌ای با ۴ هسته ۲.۲ گیگاهرتزی Cortex-A76 و ۴ هسته ۲ گیگاهرتزی Cortex-A55 است. این چیپست از پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC4 بهره می‌برد. Unisoc T760 نیروی پردازشی مورد نیاز HMD Crest و HMD Crest Max را تامین می‌کند که این دو دستگاه هم گوشی های هوشمند مقرون‌به‌صرفه‌ای هستند و قیمتی کمتر از ۲۰۰ دلار دارند.

همان‌طور که GSMArena اشاره می‌کند، انتظار می‌رود که موتورولا Moto G35 نیز در همان بازه قیمتی قرار گیرد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا موتورولا صفحه نمایش HD+ و باتری ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری به‌کارگرفته شده در نسل قبل را ارتقاء خواهد داد یا هیچ چیز دیگری به جز چیپست تغییر نخواهد کرد.

نگاهی به مشخصات Motorola G34

موتورولا G34 دارای یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی است. تراشه ۶ نانومتری 5G اسنپدراگون ۶۹۵ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را بر عهده دارد. این گوشی هوشمند حداکثر با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به دست کاربران می‌رسد.

دو لنز دوربین در قاب پشتی Motorola Moto G34 دیده می‌شود. دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی بهره‌مند بوده و برای دوربین تشخیص عمق یک سنسور ۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این دستگاه درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود. این تلفن هوشمند از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی های Moto G34 می‌توان به سنسور اثرانگشت موجود بر روی دکمه پاور، اسپیکر های استریو و قاب پشتی از جنس چرم مصنوعی اشاره کرد.

گوشی ارزان موتورولا Moto G34 با Snapdragon 695 با نمایشگر ۱۲۰ هرتز معرفی شد

نظر شما درباره گوشی های اقتصادی جدید موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی