حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی ردمی نوت ۱۴ پرو شیائومی فاش شد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، ردمی، رندر، شایعات

انتظار می‌رود که شیائومی از گوشی های سری ردمی نوت ۱۴ در ماه آینده میلادی و در کشور چین رونمایی کند. هم‌اکنون، طراحی ردمی نوت ۱۴ پرو به‌بیرون درز کرده است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

ردمی نوت ۱۴ پرو به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد 

به‌نظر می‌رسد که شیائومی برای یک تغییر اساسی در طراحی سری Redmi Note آماده می‌شود. طراحی جزیره دوربین ردمی نوت ۱۴ پرو کاملا متحول شده و هم‌اکنون شاهد به‌کارگیری یک ماژول دوربین مربعی شکل در مرکز بالای قاب پشتی این دستگاه هستیم.

طراحی Redmi Note 14 Pro

ردمی نوت ۱۴ پرو دارای یک صفحه نمایش با دو لبه میکروخمیده خواهد بود. این نوع طراحی نه تنها تنها جذابیت بصری را افزایش می دهد، بلکه حس در دست گرفتن دستگاه را نیز بهبود خواهد بخشید و استفاده از آن را راحت‌تر می‌کند. انتظار می‌رود که شاهد افزایش وضوح نمایشگر از FHD+ به 1.5K باشیم.

احتمالاً شاهد به‌کارگیری دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در ردمی نوت ۱۴ خواهیم بود. این دستگاه به دوربین اولتراواید نیز مجهز می‌شود. باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا ردمی تصمیمی برای به‌کارگیری دوربین تله‌فوتو پریسکوپی دارد یا نه.

ردمی نوت ۱۳ پرو با برخورداری از تراشه اسنپدراگون 7s نسل ۲، باتری پرظرفیت ۵,۱۰۰ میلی‌آمپری و پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی نظر بسیاری از کاربران را به سوی خود جلب کرد و یک رقیب قدرتمند در بازار گوشی های میان‌رده بود. این تلفن هوشمند، عملکردی نرم و روان و عمر باتری خوبی را ارائه می‌کند. انتظار می‌رود که Redmi Note 14 Pro علاوه بر داشتن طراحی جدید و پیشرفت های دیگر، تمرکزی بر این نقاط قوت داشته باشد.

ردمی نوت ۱۳ پرو شیائومی با Snapdragon 7s Gen 2 رسما معرفی شد: شروع از معادل ۱۹۱ دلار

نظر شما درباره طراحی ردمی نوت ۱۴ پرو شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی