حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دومین تبلت پوکو با اسم Poco Pad 5G دوم شهریور ۱۴۰۳ معرفی خواهد شد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | پوکو، تبلت

نزدیک به ۳ ماه پیش بود که اولین تبلت پوکو رسما معرفی شد. تبلت پوکو پد با تراشه Snapdragon 7s Gen 2 و نمایشگر 12.1 اینچی 120Hz LCD عرضه می‌شد. در نهایت تعجب، این تبلت ارتباط مخابراتی نداشت. به نظر می‌رسد که Poco می‌خواهد سبد محصولات تبلت‌های خود را متنوع‌تر کند. به همین دلیل گفته می‌شود که دومین تبلت پوکو با اسم Poco Pad 5G دوم شهریور ۱۴۰۳ معرفی خواهد شد.

دومین تبلت پوکو با اسم Poco Pad 5G

تصویر به اشتراک گذاشته شده توسط Poco در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) تایید می‌کند که Poco Pad 5G از قلم و صفحه کلید پشتیبانی خواهد کرد. احتمالاً این لوازم جانبی به طور جداگانه فروخته می شود.

فروشگاه اینترنتی بزرگ هندی نیز در وب سایت خود اعلام کرد که Poco Pad 5G دارای صفحه نمایش 12.1 اینچی 120 هرتزی با روشنایی 600 نیت است. این پنل نمایشگر همانی است که در مدل Wi-Fi قبلی یعنی اولین تبلت پوکو دیده بودیم.

هنوز دقیقا مشخص نیست که Poco Pad 5G همان Poco Pad با پشتیبانی از اتصال 5G خواهد بود یا اینکه با مشخصات متفاوت یک تبلت دیگر خواهد بود. به هر حال طراحی و مشخصاتی که از آن منتشر شده خیلی تفاوتی با مدل قبلی ندارد. همچنین مدل قبلی تراشه اسنپدراگون 7s Gen 2 دارد که می‌تواند در صورت سفارش‌گذاری، اتصال 5G را هم عرضه کند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این تبلت 5G پوکو می‌تواند جذاب‌تر ظاهر شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)