حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین تبلت پوکو در راه است

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | پوکو، تبلت، شایعات

شیائومی، این غول فناوری مشهور چینی، تاکنون تبلت هایی را با برند های «Xiaomi» و «Redmi» راهی بازار کرده است. به نظر می‌رسد که محصول جدیدی در راه است. گفته می‌شود که پوکو، از اولین تبلت خود رونمایی خواهد کرد.

اولین تبلت پوکو احتمالا نسخه ری‌برند شده یکی از تبلت های شیائومی است

تبلت پوکو در میان داده های گواهینامه EEC اروپا مشاهده شده است. به نظر می‌رسد که این برند زیرمجموعه شیائومی، برای اولین بار وارد بازار تبلت ها خواهد شد. گواهینامه مذکور، نشان می‌دهد که این دستگاه با شماره مدل 2405CPCFBG در دست توسعه است. هنوز جزئیات خاصی در مورد مشخصات یا ویژگی های اولین تبلت پوکو منتشر نشده است. این اولین بار است که یک تبلت با برند Poco موفق به دریافت گواهینامه‌ای می‌شود. بنابراین، هنوز اطلاعاتی درباره جزئیات این دستگاه در دست نیست.

تبلت پوکو در میان داده های گواهینامه EEC

مانند بسیاری از گوشی های هوشمند پوکو، که نسخه تغییر نام یافته یکی از گوشی های شیائومی هستند؛ انتظار می‌رود که اولین تبلت این برند نیز نسخه ری‌برند شده یکی از تبلت های موجود شیائومی یا ردمی باشد. البته این موضوع، تنها یک حدس و گمان است. در صورت انتشار اطلاعات بیشتر درباره تبلت Poco، آن را با شما در ترنجی به اشتراک خواهیم گذاشت. در ادامه نگاهی کوتاه به مشخصات آخرین تبلت شیائومی، یعنی Pad 6s Pro، می‌اندازیم.

نگاهی به مشخصات جدیدترین تبلت شیائومی (Pad 6S Pro) 

شیائومی پد ۶ اس پرو دارای یک صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچی LCD با نسبت ابعاد تصویر ۳:۲، وضوح 3K، رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی و عمق رنگ ۱۲ بیتی است‌. این نمایشگر از Dolby Vision پشتیبانی کرده، حداکثر روشنایی ۹۰۰ نیتی داشته و تاچ سمپلینگ ریت ۲۴۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این تبلت را بر عهده دارد.

تبلت Xiaomi Pad 6S Pro به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS به دست کاربران می‌رسد. این دستگاه به باتری پرظرفیت ۱۰,۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده و از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی موجود در قاب پشتی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین تشخیص عمق نیز از یک سنسور ۲ مگاپیکسلی استفاده شده است. این تبلت از صفحه کلید و قلم پشتیبانی می‌کند، البته باید این لوازم جانبی را به طور جداگانه تهیه کرد.

تبلت شیائومی Pad 6S Pro با اسنپدراگون 8 نسل 2، نمایشگر 12.4 اینچی 3K و شارژ 120W معرفی شد

نظر شما چیست؟ آیا اولین تبلت پوکو یک محصول ارزان‌قیمت خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی