حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ ۳ رسما در ۲ اندازه معرفی شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، گوگل

طی رویداد Made By Google مرداد ۱۴۰۳ سری پیکسل ۹ رسما معرفی شدند. خانواده‌ای که امسال شلوغ‌تر از هر سال بوده و ۴ عضو دارد. در کنار آن‌ها همچنین ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ ۳ رسما در ۲ اندازه معرفی شده است.

ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ ۳

پیکسل واچ ۳

پیکسل واچ ۳

گوگل Pixel Watch 3 بالاخره رسما معرفی شده است و در حالی که همان طراحی سال گذشته را حفظ کرده، تغییرات خوبی را در این دسته محصولات گوگل ایجاد می‌کند. در حالی که شاید از دور آن را با Pixel Watch 2 اشتباه بگیرید، امسال می‌توانید بین ۲ اندازه انتخاب کنید، مدل‌های 41 میلی‌متر و 45 میلی‌متر.

در داخل Pixel Watch 3 همان تراشه کوالکام Snapdragon W5+ Gen 1 برای محصولات پوشیدنی، مجموعه حسگرهای مشابهی مانند مانیتور HR، خوانش‌های ECG، حسگر SpO2، دماسنج پوست و GPS است. البته امسال شاهد اضافه شدن نمونه جدید تراشه UWB نیز هستیم.

این بدان معناست که Pixel Watch 3 اولین ساعت هوشمند اندرویدی است که تراشه UWB را ارائه می‌کند. این یعنی در صورت گم شدن آن با استفاده از قابلیت Find My Device Google می‌توانید پیداش کند.

همچنین باز کردن قفل گوشی یا پیداکردن گجت‌ها را آسان‌تر می‌کند. این ساعت همچنین می‌تواند قفل ماشین شما را (در صورت پشتیبانی خودرو شما) باز کند.

صفحه نمایش کمی ارتقا پیدا کرده است. هر دو مدل 41 میلی‌متری و 45 میلی‌متری حالا دارای نمایشگرهایی با حداکثر روشنایی 2000 نیت هستند که نسبت به پیکسل واچ 2 با 1000 نیت روشنایی ارتقا خوبی است.

خبر خوب این‌که حاشیه‌های صفحه نمایش حالا ۱ میلی متر باریکتر شده‌اند. مدل 41 میلی‌متری همچنان دارای صفحه‌نمایش 1.2 اینچی است، در حالی که نسخه 45 میلی‌متری اندازه آن به 1.4 اینچ می‌رسد.

مدل 41 میلی‌متری باتری مشابه مدل قبلی خود یعنی یک باتری 310 میلی‌آمپر ساعتی دارد، در حالی که باتری مدل 45 میلی‌متری به 420 میلی‌آمپر ساعتی می‌رسد.

جالب اینجاست که گوگل با روشن بودن ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن، وعده 24 ساعت عمر باتری را می‌دهد که دقیقاً مشابه Pixel Watch 2 سال گذشته است.

ظاهراً سرعت شارژ بهبود یافته، زیرا ساعت جدید می تواند ۲۰ سریعتر شارژ شود.

اگر با ساعت خود به موسیقی یا پادکست گوش دهید، خوشحال خواهید شد که بدانید Pixel Watch 3 حالا از بلوتوث LE Audio پشتیبانی می کند. این یک پروتکل صوتی بلوتوث کم مصرف است که از انرژی کمتری برای پخش صوتی استفاده می کند. مجددا باید بدانید که این اولین ساعت هوشمند اندرویدی است که چنین عملکردی را ارائه می دهد.

گوگل چند ویژگی دیگر مانند بهبود ثبت فعالیت ورزشی دویدن، کنترل دوربین گوشی‌های پیکسل، مسیریابی با Google Maps در حالت آفلاین و … را ارائه می‌کند.

برخی از ویژگی های جدید ردیابی سلامت نیز ارائه می‌شود، از جمله نمره آمادگی (readiness score)، که سطح ریکاوری شما را ارزیابی می کند و به شما نشان می دهد که آیا برای تمرین بعدی خود آماده هستید یا نیاز به استراحت بیشتری دارید.

قیمت پیکسل واچ ۳ گوگل چقدر است؟

رنگ‌های موجود برای هر دو مدل نقره‌ای و مشکی است. شما می‌توانید بندهای مختفی نیز انتخاب کنید. مدل ۴۱ میلی‌متری رنگ مشابه رزگلد و مدل ۴۵ میلی‌متری رنگ مشابه سبز نیز دارد.

پیکسل واچ 3 مدل 41 میلی‌متری با بلوتوث و وای‌فای قیمت 349 دلاری دارد و مدل 45 میلی‌متری با همین مشخصات 399 دلار است. اتصال LTE میزان ۱۰۰ دلار به این قیمت‌ها اضافه خواهد کرد.

نظر شما درباره Pixel Watch 3 گوگل چیست؟ کدام مدل برای شما جذاب‌تر است؟ ۴۱ یا ۴۵ میلی‌متری؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)