حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

روش از بین بردن رژگونه مایع از روی مبلمان

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

رژگونه مایع یکی از لوازم آرایشی های نسبتا جدیدی است که به خوبی توانسته جایگزین انواع رژگونه پودری شود. انواع رژگونه مایع با طیف رنگی گسترده ای که دارد، می تواند برای انواع میکاپ ها مناسب باشد و به خوبی در چهره شما بنشیند. اما همین رژگونه مایع اگر روی مبلمان تان بریزد، چیزی جز یک لکه رنگی زشت دیده نمی شود!

اما نگران نشوید. ما برای این مشکل شما نیز راه حلی داریم.

رژگونه اگرچه به دلیل دارا بودن مواد رنگی و روغن ها و سایر ترکیبات سرسخت، لکه مقاومی بر جای می گذارد اما ما به عنوان متخصصین بهترین قالیشویی پاسداران به شما آموزش می دهیم که چگونه می توانید این لکه را پاک کنید. پس تا انتهای این مقاله با ما باشید و مراحل گفته شده را قدم به قدم با ما طی کنید.

مرحله اول پاک کردن رژگونه است

در این مرحله باید رژگونه را به سرعت از روی مبل تمیز کنید. هر چه سریع تر برای انجام این مرحله اقدام کنید، در پاک کردن تمام لکه موفق تر خواهید بود. رژگونه ریخته شده روی مبل را با یک دستمال کاغذی حوله ای تمیز کنید. می توانید این کار را با یک دستمال تمیز پارچه ای نیز انجام دهید. حتی می توانید از لبه های یک کارت ویزیت بلااستفاده نیز استفاده کنید. به هرحال آنچه که اهمیت دارد، پاک کردن سریع رژگونه اضافی از روی مبل است.

مرحله دوم تمیز کردن لکه است

برای تمیز کردن لکه می توانید از انواع محلول های لکه بر مبل که در مغازه ها وجود دارد، استفاده کنید. همچنین می توانید یک ترکیب خانگی تهیه کنید. برای آماده کردن محلول خانگی به یک فنجان آب ولرم و کمی مایع ظرفشویی نیاز دارید.

مایع ظرفشویی و آب را در یک ظرف به خوبی ترکیب کنید. سپس یک دستمال تمیز و ترجیحا سفید، بردارید. داخل محلول بزنید. حالا لکه را با این دستمال تمیز کنید. مراقب باشید که در حین تمیز کردن، باعث پخش شدن بیشتر لکه روی پارچه رومبلی نشوید.

لکه را روی پارچه مالش ندهید. فقط با فشارهای ملایم و حرکات ضربه ای آرام، سعی کنید رژگونه مایع را خارج کنید. هر بار که دستمال تان رنگ گرفت، از قسمت تمیز دیگر آن استفاده کنید. اگر کل دستمال کثیف شد نیز از دستمال تمیز دیگری استفاده کنید یا دستمال تان را ابتدا بشویید و مجدد استفاده کنید.

این مرحله را باید تا جایی پیش ببرید که دیگر لکه ای روی مبل نبینید. اگر لکه هنوز قابل مشاهده است برای دریافت خدمات مبل شویی در محل با قالیشویی تهرانپارس تماس گیرید.

مرحله سوم شستشوی لکه است

در این مرحله باید تمام تلاشتان بر شستن محل لک شده مبل باشد. برای شستشوی مبل نیازی به شیلنگ و شیر آب و … ندارید. فقط کافیست یک بطری اسپری دار را با کمی آب ولرم پر کنید. سپس آب را کم کم روی محل اسپری کنید. حالا با یک دستمال تمیز و سفید دیگر، لکه را پاک کنید تا اثری از آن بر جای نماند.

فشارهای دست شما می تواند نتیجه این مرحله را روشن کند. هر چه بیشتر در این مرحله، مواد شوینده مورد استفاده و همچنین رنگ لکه را خارج کنید، مبل تان تمیزتر خواهد شد.

مرحله چهارم خشک کردن مبل است

در این مرحله پس از تمیز کردن کامل لکه، باید مبل را کاملا خشک کنید تا خیس نماند. خیس باقی ماندن پارچه رومبلی و مبل، مانند هر وسیله دیگری، باعث آسیب به بافت پارچه و همچنین پوسیدگی آن می شود. پس یادتان نرود که وقتی لکه تمیز شد، آن را رها کنید. رها کردن مبل در حالت خیس همانا و کپک زدن و پوسیدگی آن نیز همانا.

برای خشک کردن مبل هم به یک حوله نیاز دارید. با حول کاملا مبل را خشک کنید. تا جایی که دستتان زور دارد، مبل را خشک کنید و پس از آن نیز در و پنجره ها را باز کنید. تا خشک شدن کامل مبل صبر کنید و روی آن ننشینید چرا که مبل مرطوب مستعد کثیف شدن بیشتر است و می تواند محل تجمع انواع آلودگی ها شود.

در آخر باید بدانید که اگر با این روش نتوانستید لکه مبل را کاملا پاک کنید. باید حتما با قالیشویی در زعفرانیه تماس بگیرید و خدمات مبل شویی در منزل را رزرو کنید. به این ترتیب می توانید مبل تان را درست جلوی چشمان خودتان، بدون هزینه اضافی حمل و نقل مبل و همچنین آسیب دیدگی آن، به راحتی همچون روز اول تمیز و نو کنید.

آیا خدمات مبل شویی در منزل به صرفه است؟

مسلما بله.

اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که به تمیزی محل زندگی تان اهمیت می دهید و می خواهید که همیشه همه جا برق بزند، شستشوی مبل را فراموش نکنید. حتی اگر از روکش مبلمان استفاده کنید نیز، بهتر است حداقل هر 6 ماه تا یکسال یکبار، مبل تان را بشویید تا از شر لکه ها خلاص شوید. لکه ها به راحتی می توانند در هر جایی از مبل شما نفوذ کرده و حتی با وجود روکش مبل، مبل تان را زشت جلوه دهند. پس بهترین کار، استفاده از خدمات مبل شویی در محل است. شما در هر کجایی که باشید، به راحتی می توانید تنها با یک تماس یا رزرو تلفنی، مبل تان را به سرعت شستشو داده و برای میهمانی تان حاضر شوید.

خدمات مبل شویی به شما امکان می دهد تا بدون نیاز به جابجایی مبل، هزینه اضافه و یا کثیفی دیگر نقاط منزل تان، با کمترین میزان آبریزش، در محل خودتان مبل تان را شستشو دهید. در قالیشویی های حرفه ای همچون قالیشویی توحید مبل شما با دستگاه های مبل شویی اتوماتیک توسط تکنسین های خبره شستشو داده می شود.

قالیشویی توحید

قالیشویی توحید در همه جای تهران و کرج شعبات فعالی دارد که در تمام ایام هفته خدمات متنوع خود را به شما ارائه می کند. پس اگر ساکن تهران یا کرج هستید و مبل تان کثیف شده یا می خواهید هوای منزل تان را پاک و تمیز کنید، همین حالا خدمات شستشوی مبل در منزل قالیشویی توحید را رزرو کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات