حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بررسی تخصصی صرافی توبیت toobit

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

هر کسی می‌تواند از دنیای پرتب‌وتاب کریپتو سود زیادی کسب کند؛ البته به‌شرط آن‌که زیروبم این بازار شگفت‌انگیز را بداند. اگر در بازار رمزارزها مشغول به فعالیت هستید و یا می‌خواهید یادگیری آن را به‌طور حرفه‌ای و جدی آغاز کنید، خوب است با یک صرافی معتبر جهانی برای تبادل رمزارزها آشنا شوید.

صرافی توبیت به‌عنوان یک صرافی نوظهور انتخاب مناسبی برای آغاز فعالیت محسوب می‌شود. اگر قصد فعالیت در دنیای کریپتو را دارید، خوب است به توضیحاتی که در ادامه داده می‌شوند، توجه فرمایید.

معرفی پیشینه فعالیت توبیت به‌عنوان یک صرافی معتبر

صرافی‌های معتبر زیادی از همان ابتدای معرفی رمزارزها فعالیت خود را در این بازار مهیج و سودآور آغاز کرده‌اند. حتما شما هم تعداد قابل‌توجهی از این صرافی‌ها را می‌شناسید. بااین‌حال، چیزی که در چند سال اخیر چالش‌های متعددی برای ایرانیان ایجاد کرده، تحریم‌هایی است که علیه ایرانیان اعمال می‌شود. صرافی توبیت یکی از صرافی‌هایی است که از سال ۲۰۲۲ فعالیت خود را آغاز کرده و طی همین دو سالی که از فعالیتش می‌گذرد، توانسته خود را به تریدرهای زیادی در ایران ثابت کند.

دفتر اصلی صرافی Toobit در جزیره کایمن تأسیس شده‌است. این جزیره در دل دریای کارائیب قرار دارد و این روزها میزبان یک صرافی معتبر است. توبیت در حال حاضر به بیش از ۱۰۰ کشور دنیا خدمت‌رسانی می‌کند و امکانات متعددی را در اختیار تریدرها قرار می‌دهد.‌ چیزی که صرافی توبیت را از سایر صرافی‌های مطرح جهانی متمایز می‌کند، ارائه خدمات به ایرانیان است. بدون هیچ نگرانی‌ای می‌توانید از خدمات توبیت استفاده کنید و نگران بلاک شدن حساب کاربری‌تان نباشید. در ادامه، مروری بر ویژگی‌ها و مزیت‌های توبیت خواهیم داشت.

چه کسانی می‌توانند در Toobit ثبت‌نام کنند؟

سوالی که برای بسیاری از علاقه‌مندان ایجاد می‌شود این است که چه کسانی امکان ثبت‌نام در توبیت را دارند؟ باید بگوییم که هر کسی در هرجای دنیا می‌تواند در توبیت ثبت‌نام کند و به‌راحتی فعالیت داشته باشد. این صرافی معتبر در سطح بین‌المللی فعالیت داشته و خدمات خود را به بیش از ۱۰۰ کشور در سراسر دنیا ارائه می‌کند. کافی است وارد سایت توبیت شوید و اطلاعات لازم را وارد کنید تا امکان فعالیت در این پلتفرم برایتان فراهم شود.

خوشبختانه این صرافی نیازی به احراز هویت ندارد و هر فرد ایرانی حتی با IP ایران هم می‌تواند بدون هرگونه مشکل وارد این صرافی شود و تبادل ارزها را شروع کند. نکته مهم درباره توبیت این است که حتی بدون احراز هویت هم اجازه برداشت روزانه تا سقف ۵ بیت کوین را صادر می‌کند. به همین خاطر می‌توانید به ساده‌ترین روش دارایی‌ خود را از سایت برداشت کنید‌. هیچ‌گونه محدودیتی برای فعالیت افراد واجد شرایط در این صرافی وجود ندارد.

مهم‌ترین مزایای صرافی ارز دیجیتال توبیت برای تبادل کریپتوکارنسی

اگر هنوز هم از فعالیت در صرافی توبیت مطمئن نیستید، خوب است با هم مروری بر مزایای این پلتفرم داشته باشیم. مزایای متعدد صرافی toobit سبب انتخاب شدن آن توسط بسیاری از تریدرهای مطرح دنیا شده‌است.

قرارگیری در فهرست ۳۵ صرافی برتر

نخستین موردی که باید درباره یک صرافی به آن توجه شود، اعتبار و پشتوانه آن است. مادامی‌که یک صرافی قدرت اثبات فعالیت مجاز خود را نداشته باشد، نمی‌توان به آن اعتماد کرد. صرافی توبیت در همین دو سالی که فعالیت خود را آغاز کرده، موردتوجه مراجع متعددی قرار گرفته‌است. در میان ۳۵ صرافی برتر دنیا، توبیت رده ۳۳ را به خود اختصاص داده و از ارزش و اعتبار مطلوبی بهره‌مند است.

امنیت بالا با سیستم ذخیره‌سازی سرد

یک صرافی باید بتواند تا زمانی که ارزها به کیف پول منتقل نشده‌اند، از آن‌ها محافظت کند. سیستم ذخیره‌سازی سرد بهترین روش برای نگهداری از دارایی‌های دیجیتال است و توبیت نیز از همین روش برای تأمین امنیت کاربران استفاده می‌کند. بدون نگرانی از تهدید امنیت دارایی می‌توانید در این صرافی فعالیت کنید.

پشتیبانی از ۱۰۰ ارز و ۱۰۰ کشور

تنوع ارزها در صرافی شرط مهمی است که باید در انتخاب پلتفرم به آن توجه شود. توبیت بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال را فهرست کرده تا کاربران بتوانند به تبادل آن‌ها بپردازند. در این فهرست صدتایی از ارزها، برخی از آن‌ها ارزهای مطرحی نظیر بیت‌کوین و اتریوم هستند و برخی دیگر، ارزهای ترند مانند میم‌کوین‌ها را شامل می‌شوند. البته می‌توانید آلت‌کوین‌های متعددی را نیز در این فهرست ببینید. درمجموع می‌توان این تنوع را قابل‌قبول دانست؛ البته که پلتفرم‌های متعددی تنوع به‌مراتب بیشتری را در اختیار شما می‌گذارند.

بزرگ‌ترین پلتفرم کپی‌تریدینگ

کپی‌تریدینگ یکی از روش‌های ترید است که می‌تواند با سوددهی فراوان همراه باشد. در این روش باید چند تریدر موفق جهانی را انتخاب کرده و معاملات خود را برحسب معاملات آن‌ها پیش ببرید. اگر به‌درستی و با دانش بالا عمل کنید، می‌توانید سود مطلوبی داشته باشید. صرافی توبیت بستری مناسب برای کپی‌تریدینگ فراهم دارد. تعداد زیادی از تریدرهای مطرح و موفق در این سایت مشغول به فعالیت هستند و کافی است آن‌ها را برای کپی‌تریدینگ انتخاب کنید. شانس شما برای کسب سود از این معاملات بیشتر خواهد بود.

ارائه خدمات و امکانات متنوع برای افزایش سوددهی

روش‌های متنوع و متعددی وجود دارند که سوددهی شما را در معاملاتتان افزایش می‌دهند. به‌عنوان مثال، معاملات فیوچرز می‌توانند سبب سود بیشتر با سرمایه اولیه کمتر شوند. همچنین اسپات و لوریج ابزارهای دیگری هستند که سوددهی را افزایش می‌دهند. البته همه این موارد مشروط به مهارت بالا و توانمندی شماست. اگر بتوانید از چنین ابزارهایی استفاده کنید، صرافی توبیت بهترین انتخاب برای افزایش میزان سوددهی است.

نتیجه‌گیری

در کنار تمام این موارد، کارمزد کم، عدم نیاز به احراز هویت، پشتیبانی فارسی ۲۴ساعته و مواردی از این دست هم مزایای قابل‌توجهی هستند که می‌توان برای صرافی توبیت قید کرد. اگر دوست دارید در این پلتفرم ثبت‌نام کنید،‌ می‌توانید از طریق توبیت فارسی اقدام کنید و علاوه‌بر یادگیری روش ثبت‌نام در پلتفرم توبیت، از آموزش‌های متعدد دیگری نیز بهره‌مند شوید. این پلتفرم جامع هر آموزشی که برای یادگیری معاملات نیاز داشته باشید را در اختیارتان قرار می‌دهد تا با دانش و مهارت بالا، معاملات ثمربخش و سوددهی را رقم بزنید.

منبع: توبیت فارسی

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات