حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نکات مهم خرید ویلا در شهر چمستان؛ مقایسه قیمت و آب و هوا با شهرهای همجوار

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

چمستان یکی از شهرهای زیبای استان مازندران است که در حوالی شهرستان نور قرار دارد و جاده ای به شکل نعل آن را به نور و آمل وصل می کند. چمستان جاذبه های گردشگری فوق العاده زیبا و بکری دارد که هر فردی در هر جای ایران را به خود جذب می کند. علاوه بر زیبایی جاذبه های گردشگری، چمستان دارای ویلاهای خوش ساخت و متفاوتی است که افراد می توانند با هر مقدار سرمایه ای ویلایی را برای خود خریداری کنند. در این مطلب قصد داریم در مورد ویلاهای شهرستان چمستان صحبت کنیم و بگوییم که آیا خرید ویلا در چمستان به نفع شما است یا خیر. با ما همراه باشید.

برای خرید ویلای جنگلی چمستان بهتر است یا نوشهر؟

سوالی که ممکن است برای خیلی از افراد پیش بیاید این است که خرید ویلا در کدام شهر مازندران بهتر است؟ آیا ویلاهایی که در چمستان به فروش می رسند، قیمت مناسب تری دارد؟ در این راستا باید موضوعی را برای شما شرح دهیم. به طور کلی از زمان گذشته تمایل به خرید ویلا در بابلسر و رامسر بیشتر و بعد از آن خرید ویلا در نوشهر و چالوس افزایش پیدا کرد. ویلاهایی که بیشتر در بابلسر خریداری می شد، در شهرهایی همچون سرخرود و محمود آباد سرمایه گذاری می شود. در این میان مردم شهر نور و چمستان زمین های خود را به غیر بومی نمی فروختند و یا زمین های خود را با افرادی غیر از خودشان معاوضه نمی کردند. به همین دلیل زمین های چمستان در سال های اخیر خیلی خرید و فروش نمی شد و در بخش ویلاسازی قرار نمی گرفت.

از آن جایی که زمین های اطراف چمستان با ساخت ویلا خرید و فروش خوبی پیدا کرد، صاحب زمین های چمستان هم ترغیب به فروش زمین های خود شدند و کم کم ویلاسازی در این بخش ها انجام شد. امروزه در شهرهایی همچون نوشهر تقریبا با کمبود زمین روبرو هستیم و از طرفی قیمت زمین در چمستان بسیار ارزان تر از نوشهر است. اگر بخواهیم از منظر قیمتی این دو شهر را با هم مقایسه کنیم، باید بگوییم خرید ویلای جنگلی در چمستان برای شما بهتر خواهد بود. چرا که در حال حاضر هم قیمت مناسب تری دارد و هم نسبت به سایر شهرها دارای ویلاهای کمتری است و این موضوع به نفع شما خواهد بود. در آینده هم قیمت ویلاها در این شهر با رشد بیشتری همراه خواهد بود.

مزایای خرید ویلا در شهر چمستان

مزایا و معایب خرید ویلا در چمستان

خرید ویلا در هر شهری دارای مزایا و معایبی خواهد بود که این قاعده برای ویلاهای چمستان مستثنی نخواهد بود. در ادامه مزایا و معایب خرید ویلا در چمستان را برای شما شرح می دهیم:

مزایا خرید ویلا در چمستان

سرمایه گذاری مطمئن و هوشمندانه در چمستان

بسیاری از افراد هنگام خرید ویلا در شهرهای شمالی نگران مجوز ساخت و سند مالکیت آن ها هستند. در مناطق مختلف چمستان همچون سعادت آباد، ایرکا، میرنا، انگتارود، باریکا، افراده، ورزاده و غیره به صورت کاملا قانونی و مجاز می توانید ویلاسازی انجام دهید. به همین دلیل خریداران بسیار زیادی پس از این که از ملک ها بازدید کردند، بیشتر برای خرید ویلا در چمستان ترغیب می شوند.

آب و هوای مطبوع

بسیاری از افراد به این دلیل در شهرهای مختلف ویلا می خرند که شهر مورد نظر آب و هوای بسیار مطبوع و جاذبه های گردشگری زیادی دارد. اما از آن جایی که خرید آپارتمان یا خانه در بخش هایی از تهران که آب و هوای مطبوعی دارد، بسیار گران تمام می شود، بسیاری از افراد ترجیح می دهند ویلایی در یکی از شهرهای ساحلی شمال خریداری کنند. چمستان یکی از بهترین شهرهای مازندران است که آب و هوای فوق العاده خوبی دارد. چمستان در بخش جنوبی نوار ساحلی دریای خزر واقع شده و چون ارتفاع آن از سطح دریا بالا است، نسبت به سایر شهرهای مازندران از آب و هوای مطبوع تری برخوردار است. در فصل های گرم تابستان که بیشتر شهرهای مازندران شرجی و مرطوب است، چمستان به نسبت آب و هوای بهتری دارد و رطوبت آن کمتر است و برای افراد غیر بومی اذیت کننده نخواهد بود.

فاصله بسیار کم با تهران

بیشتر افرادی که در شمال به خرید ویلا می پردازند تهرانی هستند از این رو برای آن ها مهم است شهر مورد نظر فاصله کمی با تهران داشته باشد. فاصله تهران تا چمستان تنها 180 کیلومتر است که حدودا سه ساعته می توان از تهران خود را به چمستان رساند آن هم به واسطه جاده بسیار زیبای چالوس.

تنوع قیمت برای خرید ویلا

قیمت ویلا در مناطق شمالی به عوامل مختلفی بستگی دارد. قیمت زمین نقش تعیین کننده ای در قیمت اصلی ویلا خواهد داشت. در منطقه جنگلی چمستان قیمت زمین ها به نسبت شهرهای ساحلی بسیار کمتر است. البته که نوع مصالح به کار رفته در سازه های ویلا هم بسیار مهم و موثر است. با توجه به وجود ویلاها و زمین های متعدد در این منطقه خریداران می توانند متناسب با بودجه ای که دارند، زمین یا ملکی را با متراژ مناسب برای خود خریداری کنند.

آب و هوای چمستان

معایب خرید ویلا در چمستان

  • • ممکن است بعضی از ویلاها سند نداشته باشند. متاسفانه امروزه کلاهبرداران زیادی با فروش ویلاهای بدون سند و ارزان برای خریداران مشکل ایجاد کرده اند. به همین دلیل توصیه می کنیم فقط از املاکی های معتبر برای خرید ویلا کمک بگیرید.
  • • برخی از مناطق چمستان برای خرید ویلا امنیت خوبی ندارند. توصیه می کنیم حتما قبل از خرید در مورد ایمنی محل مورد نظر تحقیق کنید. کلاهبرداران در این مناطق ویلاهای ارزان قیمتی را به فروش می رسانند. فریب قیمت ارزان ویلا را نخورید.
  • • بعضی از ویلاهای چمستان به صورت قانونی دارای اتصالات آب، برق و گاز نیستند. این موضوع خریداران را دچار مشکل کرده است.
  • • چمستان یکی از شهرهای زیبای استان مازندران است که در حوالی شهرستان نور قرار دارد و جاده ای به شکل نعل آن را به نور و آمل وصل می کند. چمستان جاذبه های گردشگری فوق العاده زیبا و بکری دارد که هر فردی در هر جای ایران را به خود جذب می کند. علاوه بر زیبایی جاذبه های گردشگری، چمستان دارای ویلاهای خوش ساخت و متفاوتی است که افراد می توانند با هر مقدار سرمایه ای ویلایی را برای خود خریداری کنند. در این مطلب قصد داریم در مورد ویلاهای شهرستان چمستان صحبت کنیم و بگوییم که آیا خرید ویلا در چمستان به نفع شما …بعضی از ویلاهای ارزان قیمت در این منطقه فروخته می شوند که مالک اصلی آن ها حضور ندارد. کلاهبرداران معمولا ویلاها یا زمین های موروثی را که مشکل دار هستند، با سندهای جعلی می فروشند. این موضوع بسیار مشکل ساز خواهد بود.

تمام معایبی که در مورد خرید ویلا در چمستان گفتیم، با انتخاب یک مشاور املاک معتبر و قابل اعتماد قابل حل خواهد بود. شما نباید به عنوان خریدار به هر فردی در فضای مجازی اعتماد کنید. حتما برای خرید ویلا با تحقیقات کامل یک بنگاه املاکی انتخاب کنید.

آیا می توان به صورت اقساطی در چمستان ویلا خرید؟

در سال های اخیر ساخت و ساز انواع ویلاهای جنگلی و دریایی در چمستان بسیار رواج پیدا کرده و افزایش یافته است. سرمایه گذاران هم سعی دارند ویلای خود را با بهترین قیمت ها به مشتریان به فروش برسانند. از این رو شرایطی را فراهم کرده اند تا افراد بتوانند ویلاها را به صورت نقدی یا اقساطی خریداری کنند. افراد می توانند با پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت، مابقی مبلغ را به صورت اقساطی پرداخت کنند. یکی از مزایای خرید ویلا در چمستان این است که برخی از ویلاها چون سند رسمی دارند، می توان برای آن وام مسکن دریافت کرد.

چگونه در شمال ویلای اقساطی بخریم؟

برای سرمایه گذاری در شمال و خرید ویلای اقساطی شما نیاز به فردی با تجربه دارید تا به شما راهنمایی و مشاوره درست بدهد. تنها در این صورت است که شما می توانید با کمترین درصد خطا و اشتباه به خرید ویلا بپردازید. دارچو دارای مشاورهایی است که در این زمینه به شما راهنمایی خواهد کرد. ما انواع ویلاهایی اقساطی در مناطق مختلف چمستان را به شما معرفی خواهیم کرد و شما می توانید طبق بودجه ای که مد نظر دارید، آن ها را خریداری کنید. تمامی اموری که در این املاک برای خرید ویلای اقساطی و نقدی انجام می شود کاملا قانونی است و شما از این بابت هیچ نگرانی ای نخواهید داشت.

آیا آب و هوای چمستان برای خرید ویلا مناسب است؟

چمستان از نظر تقسیمات اقلیمی جز مناطق معتدل محسوب می شود. آب و هوای این شهر کاملا معتدل است و حداکثر حرارت هم در تابستان به 30 درجه می رسد و کمترین حرارت هم ممکن است به 2- درجه سانتی گراد برسد. از آن جایی که چمستان بیشتر جنگلی و از دریا کمی دور است، میزان رطوبت در آن بسیار کمتر از سایر شهرها مانند نور، نوشهر، رامسر، بابلسر و غیره است. به همین دلیل بیشتر افراد غیر مازنی که قصد خرید ویلا دارند، به این شهر رجوع می کنند.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات