حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی و رنگ‌بندی گلکسی S24 FE سامسونگ فاش شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ، شایعات

تصاویر جدیدی منتشر شده‌اند که طراحی و رنگ‌بندی گلکسی S24 FE را نشان می‌دهند. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند آینده سامسونگ پس از معرفی سری پیکسل ۹ و سری آیفون ۱۶، در ماه اکتبر (اوایل مهر تا اوایل آبان)، معرفی شود.

گلکسی S24 FE سامسونگ در ۵ رنگ متفاوت عرضه می‌شود

گلکسی S24 FE دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی (بزرگتر از نسل قبل) خواهد بود که حداکثر روشنایی ۱,۹۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. نمایشگر پیکسل 8a گوگل نیز دارای حداکثر روشنایی ۲,۰۰۰ نیت است. تراشه Exynos 2400e وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی آینده سامسونگ را بر عهده دارد که بسیار کارآمدتر از تراشه به‌کارگرفته شده در Galaxy S23 FE است.

رنگ‌بندی Galaxy S24 FE

سامسونگ Galaxy S24 FE با وجود باتری ۴,۵۶۵ میلی‌آمپری، شارژدهی بهتری نسبت به نسل قبل خواهد داشت. عمر باتری این تلفن هوشمند در هنگام گوش دادن موسیقی به ۷۸ ساعت و در هنگام پخش ویدئو به ۲۹ ساعت می‌رسد.

مشخصات دوربین گلکسی اس ۲۴ اف ای

مطابق با گزارش منبع، این گوشی حداقل در ۵ رنگ به دست کاربران خواهد رسید. رنگ های فاش شده شامل گزینه های انحصاری وب‌سایت Samsung.com نمی‌شوند. این دستگاه در رنگ های نقره‌ای، آبی، مشکی، سبز و زرد قابل تهیه خواهد بود. احتمالاً سامسونگ دو رنگ دیگر را به‌طور انحصاری از طریق وب‌سایت خود به فروش می‌رساند. رنگ‌بندی Galaxy S24 FE بسته به منطقه عرضه می‌تواند متفاوت باشد.

Galaxy S24 FE

Galaxy S24 FE

Galaxy S24 FE

می‌دانیم که این تلفن هوشمند آینده سامسونگ با Galaxy AI عرضه خواهد شد که نکته عجیبی نیست. این دستگاه حداقل با رابط کاربری One UI 6.1.1 به دست کاربران می‌رسد. گلکسی S24 FE دارای ویژگی Portrait Studio خواهد بود که در حال حاضر فقط در One UI 6.1.1 در دسترس است. انتظار نمی‌رود که این گوشی به‌طور پیش‌فرض با One UI 7 عرضه شود. این تلفن هوشمند همچنین شامل سایر ویژگی های هوش مصنوعی مانند Circle to Search، Generative Edit، ترجمه زنده و… خواهد بود.

گلکسی S24 FE

گلکسی S24 FE

هنوز قیمت Galaxy S24 FE را نمی‌دانیم. اما انتظار می‌رود که قیمت این گوشی هوشمند مانند نسل قبل از ۵۹۹ دلار شروع شود. البته با توجه به افزایش قیمت پرچمداران سامسونگ در سال جاری، ممکن است که قیمت این دستگاه به ۶۴۹ یا ۶۹۹ دلار برسد.

گلکسی S23 FE سامسونگ رسما معرفی شد

با توجه به تصاویر فاش شده، نظر شما درباره طراحی گلکسی S24 FE چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی