حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه Apex Edition وان پلاس اوپن با حافظه داخلی ۱ ترابایتی معرفی شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، وان‌پلاس

وان پلاس اوپن سال گذشته میلادی در رنگ های سبز و مشکی معرفی شد. هم‌اکنون، این تلفن هوشمند تاشو در رنگ قرمز زرشکی با فضای ذخیره‌سازی بیشتر و ویژگی های جدید رونمایی شده است. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به نسخه Apex Edition وان پلاس اوپن بیندازیم.

وان پلاس اوپن Apex Edition با حالت VIP حفظ حریم خصوصی و اطلاعات کاربران معرفی شد

مدیر عامل این شرکت اظهار می‌کند که OnePlus Open Apex Edition یک نسخه لوکس‌تر بوده که ویژگی های اضافه‌تری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این دستگاه دارای قاب پشتی چرم مصنوعی باکیفیت زرشکی رنگ است. اسلایدر هشدار با رنگ قرمز خود، بیشتر به چشم می‌آید. این طراحی Apex Edition حس یک گوشی پریمیوم را به کاربران منتقل می‌کند.

OnePlus Open Apex Edition

در کنار طراحی زیبا، نسخه Apex Edition وان پلاس اوپن دارای حافظه داخلی ۱ ترابایتی UFS 4.0 است. نسخه استاندارد این تلفن هوشمند تاشو با ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به دست کاربران می‌رسد. حافظه رم اما مشابه نسخه استاندارد همان ۱۶ گیگابایت باقی مانده است. OnePlus Open Apex Edition دارای یک تراشه امنیتی مستقل برای محافظت از اطلاعات شماست.

این تلفن هوشمند تاشو دارای «حالت VIP» بوده که می‌توانید به وسیله دکمه اسلایدر هشدار موجود بر روی فریم، آن را فعال کنید. هنگامی که این حالت فعال شود، تراشه امنیتی را برای حفظ حریم خصوصی و اطلاعات کاربران وارد عمل می‌شود.

دو ویژگی هوش مصنوعی وان پلاس

وان پلاس Open Apex Edition همچنین دارای ویژگی های جدید AI Eraser و AI Smart Cutout است. به کمک این دو ویژگی جدید می‌توانید اشیاء یا افرادی که نمی‌خواهید در عکس های شما باشند را حذف کنید. سایر مشخصات نسخه Apex Edition مشابه مدل استاندارد است.

قیمت OnePlus Open Apex Edition

مدل Apex Edition وان پلاس اوپن با قیمت ۱,۹۰۰ دلار در بازار آمریکا عرضه می‌شود. مطابق با گزارش منبع، فروش این تلفن هوشمند تاشو از تاریخ ۱۰ آگوست (۲۰ مرداد ماه) در کشور هند آغاز خواهد شد.

گوشی تاشو وان پلاس Open رسما معرفی شد

نظر شما درباره OnePlus Open Apex Edition چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی