حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل واچ SE جدید احتمالاً با بدنه پلاستیکی و رنگارنگ معرفی خواهد شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، ساعت هوشمند، شایعات

مارک گورمن از بلومبرگ در خبرنامه این هفته Power On خود پیش‌بینی کرد که نسل جدید اپل واچ SE دارای بدنه ساخته‌شده از مواد پلاستیکی سخت خواهد بود و در گزینه‌های رنگی بیشتری نیز عرضه می‌شود.

بدنه پلاستیکی و رنگارنگ اپل واچ SE جدید

به‌گفته گورمن، این احتمال وجود دارد که نسل بعدی مدل‌های اپل واچ SE از مواد پلاستیکی سفت‌وسخت به‌جای آلومینیوم استفاده کنند. پلاستیک می‌تواند هزینه‌های تولید این ساعت را کاهش دهد و برای والدینی که به‌دنبال نسخه‌ای از اپل واچ برای فرزندان خود هستند نیز جذاب خواهد بود.

اپل در ماه ژوئیه وب‌سایت جدیدی راه‌اندازی کرد که والدین را تشویق می‌کند تا برای فرزندان خود اپل واچ بخرند. کمپین «Apple Watch For Your Kids» مزایای اپل واچ را برای کاربران جوان‌تر، مانند ردیابی موقعیت مکانی، گزینه‌هایی برای تماس با والدین و ردیابی فعالیت، برجسته می‌کند. بزرگسالان می‌توانند با آیفون ساعت‌هایی را برای کودکان خود تنظیم کنند و ویژگی‌هایی نیز برای جلوگیری از استفاده از گوشی‌ها در مدرسه وجود دارد.

بدنه پلاستیکی و رنگارنگ اپل واچ SE جدید

بدنه پلاستیکی و رنگارنگ اپل واچ SE جدید

با بدنه‌ای از جنس پلاستیک، اپل همچنین می‌تواند Apple Watch SE را در طیف گسترده‌ای از رنگ‌های جدید عرضه کند که با آلومینیوم امکان‌پذیر نیست. به‌عنوان‌مثال، آیفون 5c گذشته اپل در رنگ‌های آبی، زرد، صورتی و سبز عرضه می‌شد. پلاستیک همچنین می‌تواند Apple Watch SE را از مدل‌های استاندارد اپل واچ متمایز کند زیرا Apple Watch SE فعلی اساساً نسخه اصلاح‌شده اپل واچ آلومینیومی بدون آخرین ویژگی‌های جدید آن است.

مدل‌های فعلی اپل واچ SE با قیمت 250 دلار به‌فروش می‌رسند، اما تغییر به‌سمت استفاده از پلاستیک ممکن است به اپل این امکان را بدهد که این دستگاه را با قیمت پایین‌تری برای رقابت بهتر با شرکت‌هایی که ساعت‌های هوشمند با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تر ارائه می‌کنند، عرضه کند.

اپل واچ SE جدید ممکن است در سال جاری یا در فصل بهار سال آینده معرفی شود.

نظر شما درباره Apple Watch SE جدید با بدنه پلاستیکی رنگارنگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی