حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند بلک شارک Watch X-H100 با دوربین داخلی و نمایشگر و باتری بزرگ رسماً معرفی شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، شیائومی

شیائومی به‌تازگی آخرین ساعت هوشمند از زیربرند بلک شارک خود با نام Watch X-H100 را معرفی کرده است. Black Shark Watch X-H100 مجهز به نمایشگر بزرگ 1.9 اینچی با رفرش‌ریت 60 هرتز و روشنایی 600 نیت، باتری بزرگ 900 میلی‌آمپرساعتی، اتصال سلولار مستقل با پشتیبانی از سیم‌کارت و دوربین 2 مگاپیکسلی است و قیمتی کمتر از 100 دلار دارد.

ساعت هوشمند بلک شارک Watch X-H100

شیائومی یک ساعت هوشمند جدید را از زیرمجموعه Black Shark خود معرفی کرده است. این شرکت تاکنون چندین گجت پوشیدنی Black Shark را در سال جاری معرفی کرده است، ازجمله یک حلقه هوشمند. بااین‌حال، به‌غیر از Black Shark S1 Pro، هیچ‌یک از این گجت‌ها هنوز در خارج از چین در دسترس نیستند.

اکنون، شیائومی فروش Watch X-H100 را در بازار داخلی خود آغاز کرده است. این ساعت هوشمند به یک صفحه‌نمایش 1.9 اینچی بت حداکثر روشنایی 600 نیت و رفرش‌ریت 60 هرتز مجهز کرده است. علاوه‌بر این، Watch X-H100 از باتری 900 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که شیائومی آن را برای تقریباً 72 ساعت استفاده تبلیغ می‌کند.

ساعت هوشمند بلک شارک Watch X-H100

ساعت هوشمند بلک شارک Watch X-H100

این ساعت هوشمند از اتصال سلولار پشتیبانی می‌کند و حتی یک دوربین در قاب آن تعبیه شده است. این دوربین که شامل یک سنسور 2 مگاپیکسلی است، در جایی قرار می‌گیرد که یک تاج دیجیتالی قرار دارد و برای اسکن کدهای QR بدون نیاز به گوشی هوشمند استفاده می‌شود. شیائومی ساعت Black Shark X-H100 را ازطریق JD.com با قیمت 699 یوان (حدود 98 دلار) به‌فروش می‌رساند که به‌طور قابل‌توجهی کمتر از Watch S4 Sport است که ماه گذشته معرفی کرد.

نظر شما درباره ساعت هوشمند جدید بلک شارک چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی