حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حلقه هوشمند بلک شارک رسما رونمایی شد

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | شیائومی، لوازم جانبی

حلقه هوشمند سامسونگ یعنی Galaxy Ring احتمالا بتواند یک موج جدید در مجموعه لوازم جانبی موبایل را ایجاد کند. در حالی که گلکسی رینگ هنوز به بازار عرضه نشده و قیمت ندارد، شیائومی به صورت غیرمستقیم رقابت با آن را آغاز کرده است. برند Black Shark زیرشاخه گیمینگ شیائومی محسوب می‌شود و به تازگی حلقه هوشمند بلک شارک رونمایی شده است.

حلقه هوشمند بلک شارک

حلقه هوشمند بلک شارک جدیدترین پروژه Black Shark است. زیربرند گیمینگ شیائومی در مراحل نهایی توسعه گجت‌پوشیدنی هوشمند جدید خود بوده و برخی از مشخصات و تصویر محصول را در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر کرده است.

حلقه هوشمند Black Shark در ۲ رنگ نقره‌ای یا مشکی-قرمز به نمایش در آمده است. با ضخامت 2.2 میلی متری باید گفت به شکلی است که دور انگشت شما مزاحمت زیادی نداشته باشد.

در رنگ نقره‌ای، یک خط سیاه نازک از مرکز حلقه می گذرد که در یک نقطه عریض می شود. Black Shark عنوان می‌کند که این حلقه هوشمند قابلیت ورودی اطلاعات از طریق پنل لمسی را دارد. احتمالا بخش مشکی عریض بیرون حلقه باید نقش تاچ‌پد را داشته باشد.

بلک شارک می‌گوید که این حلقه برای نظارت بر داده‌های سلامتی شما می‌تواند جذاب باشد. مواردی که حلقه هوشمند بلک‌شارک می‌تواند درباره وضعیت سلامتی شما رصد کند عبارت‌است‌از:

  1. ۱- ضربان قلب
  2. ۲- اکسیژن خون
  3. ۳- دمای بدن

این شرکت در مورد عمر باتری مستقل این حلقه صحبتی نمی‌کند، اما می‌گوید که با همراه داشتن قاب شارژ آن می‌توانید تا ۱۸۰ روز عمر باتری داشته باشید. قاب شارژ حلقه هوشمند بلک شارک شیائومی را در تصویر بالا می‌بینید.

متاسفانه درباره قیمت، زمان عرضه و بازارهایی که می‌توان در آن این گجت‌پوشیدنی را خرید اطلاعاتی ارائه نشده است. با توجه به پوسترهای چینی آن باید گفت که حداقل عرضه اولیه در این کشور رقم می‌خورد.

نظر شما درباره ایده حلقه هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)