حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

راهنمای ساختن اتاق گیمینگ خفن و جذاب

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

گیمرهای حرفه‌ای همواره به فضای مخصوص خود نیاز دارند و معمولا اتاقی را مخصوص بازی قرار می‌دهند. ساختن اتاق گیمینگ که در آن احساس راحتی و آرامش کنید از مواردی است که برای هر فردی اهمیت زیادی دارد. اگر شما هم به تازگی تصمیم به درست کردن اتاق گیمینگ مخصوص به خود را گرفته‌اید و نمی‌دانید که باید از کجا شروع کنید می‌توانید در ادامه از مواردی که در اختیارتان قرار می‌دهیم استفاده کنید.

آموزش ساخت اتاق گیمینگ

ساختن اتاق گیمینگ حتما مستلزم هزینه کردن زیاد نیست و حتی با انتخاب درست، با کمترین هزینه ممکن می‌توانید ساخت اتاق گیمینگ با کمترین هزینه انجام دهید.

مشخص کردن بودجه

یکی از موارد مهمی که روی انتخاب‌هایتان تاثیر زیادی خواهد داشت بودجه است. قبل از چیدن اتاق باید بودجه مد نظرتان را انتخاب کنید. با انتخاب بودجه می‌توانید انتخاب‌های بهتری خواهید داشت و محدوده خریدتان مشخص خواهد شد. برای مثال در صورتی که هزینه کمی دارید و تمایل دارید تا بازی‌های به روز و قدرتمند اجرا کنید می‌توانید به داشتن پی اس فایو فکر کنید و در صورتی که امکان هزینه کردن را دارید می‌توانید به فکر خرید سیستم گیمینگ باشید.

انتخاب فضای مناسب

اولین قدمی که باید برای ساخت اتاق گیمینگ سراغ آن بروید انتخاب فضای مناسب برای ساختن اتاق گیمینگ است. برای داشتن فضای مناسب باید گوشه‌ای دنج انتخاب کنید تا هم صدای محیط روی بازی تاثیر نگذارد و هم صدای بازی کردن شما آرامش سایر اعضای خانواده را بهم نریزد. هنگام انتخاب فضای مناسب توجه داشته باشید که برای تجهیزاتی مانند میز کامپیوتر فضای کافی دارید. در صورتی که هنوز هیچ وسیله‌ای خریداری نکرده‌اید به خوبی اندازه محیط و تمامی اتاق را در نظر بگیرید تا برای چیدن وسایل به مشکل نخورید.

وسایل و تجهیزات گیمینگ

بعد از اینکه مشخص شد که در چه فضایی قصد دارید اتاق گیمینگ درست کنید حال نوبت به فکر کردن درباره ایده چیدن اتاق گیمینگ می‌رسد. برای چیدن اتاق گیمینگ ابتدا باید تعیین کنید که به چه تجهیزاتی نیاز دارید. برخی از مهمترین تجهیزات مورد نظرتان را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

میز و صندلی گیمینگ

مهمترین وسیله‌ای که هر گیمری اول سراغ آن می‌رود میز و صندلی گیمینگ است. بدون میز امکان قرار دادن مانیتور، کیس و کیبورد را نخواهید داشت؛ همچنین صندلی نیز از تجهیزاتی است که مدت زمان زیادی را روی آن سپری خواهید کرد و ضروری محسوب می‌شود. گیمرها مخصوصا افرادی که مدت زمان بسیار طولانی قرار است روی صندلی بنشینند باید صندلی خریداری کنند که طراحی و ارگونومی مناسبی داشته باشد. در ادامه به این موضوع نیز توجه کنید که برای زیباتر شدن اتاق گیمینگ برخی صندلی‌ها هستند که نورپردازی و رنگ‌های زیبایی دارند.

هدفون گیمینگ

هدفون یکی از تجهیزاتی است که تجربه شنیداری مناسبی را در اختیارتان قرار می‌دهد. با استفاده از این محصول می‌توانید به خوبی صدای در جریان بازی و محیط را بشنوید.

مانیتور

مانیتور گیمینگ نیز از دیگر ملزومات اتاق یک گیمر حرفه‌ای است. با استفاده از مانیتور می‌توانید بازی‌ها را با بهترین کیفیت ممکن تجربه کنید. داشتن تصویری نزدیک به واقعیت و روان خواسته ابتدایی هر گیمری است. ممکن است برخی از افراد تصور کنند که قیمت مانیتور گیمینگ زیاد است؛ اما این طرز فکر غلط است و می‌توانید حتی با بودجه کم نیز انتخاب‌های قدرتمند زیادی داشته باشید.

موس و کیبورد

موس و کیبورد روی میز قرار می‌گیرند و علاوه بر کارایی بالایی که دارند روی زیبایی محیط نیز تاثیر گذار هستند؛ بنابراین می‌توانید هنگام خرید موس گیمینگ و حتی کیبورد از بین تنوع بالای محصولات موجود گزینه کار آمدی را انتخاب کنید که در کنار ارگونومی طراحی زیبایی نیز داشته باشد.

تهیه عایق صدا

اولین شرط لازم برای یک اتاق گیمینگ داشتن عایق صدا است. اکثر بازی‌های هیجانی باعث می‌شوند تا گیمرها سر و صدای زیادی داشته باشند. علاوه بر این موضوع ممکن است هنگام ارتباط با هم تیمی‌ها و صحبت با آن‌ها به مشکل بخورید. با داشتن عایق صدا مزاحمتی برای دیگران نخواهید داشت و می‌توانید به راحتی در مکانی دنج به بازی کردن بپردازید.

نورپردازی

از دیگر مواردی که در جواب به سوال چگونه اتاق گیمینگ بسازیم می‌توان با اهمیت شمرد نورپردازی مناسب است. اتاق‌های گیمینگ معمولا نسبت به سایر اتاق‌های معمولی نیازی به نورپردازی زیادی ندارند و هر چقدر فضا نور ملایم و کمتری داشته باشد ایده آل تر است. در کنار این موارد نورهای رنگی متنوعی وجود دارد که با نصب آن‌ها می‌توانید زیبایی دو چندانی به اتاق ببخشید و مکانی دنج و زیبا برای خود درست کنید.

تزئین دیوارها

دیگر گزینه با اهمیت در چیدمان اتاق گیمینگ تزئین دیوارها است. برای زیباتر شدن اتاق می‌توانید از تابلوهای متنوع استفاده کنید. حتی برای این کار شلف‌هایی نیز وجود دارد که با زدن آن‌ها به دیوار می‌توانید اکشن فیگور، کتاب‌های متنوع و دکوری بچینید؛ همچنین تابلوهای متنوعی از شخصیت‌های مورد علاقه‌تان نیز وجود دارد که جلوه زیبایی به اتاق می‌دهد.

تجهیزات اتاق گیمینگ مخفی

داشتن اتاق گیمینگ مخفی موضوعی است که کاربران زیادی به دنبال آن هستند و دلیل این موضوع دور بودن از محیط شلوغ خانه و داشتن گوشه‌ای دنج جدا از بقیه برای بازی کردن است. برای اتاق گیمینگ مخفی معمولا فضای زیادی ندارید و ممکن است مجبور به استفاده از پی اس فایو شوید؛ چون فضا محدود است و میز و کیس ممکن است درون آن جا نگیرد. از محیط‌های زیادی در منزل می‌توانید برای ساخت و دیزاین اتاق مخفی استفاده کنید.

خرید تجهیزات گیمینگ از فروشگاه اینترنتی تکنولایف

برای ساختن اتاق گیمینگ تجهیزات متنوعی نیاز دارید. تمامی این تجهیزات را می‌توانید به صورت مستقیم از سایت اینترنتی تکنولایف خریداری کنید. در این فروشگاه محصولات متنوعی از جمله کیس‌های گیمینگ، کیبورد، موس، صندلی و تزئین اتاق وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را با بهترین قیمت خریداری کنید و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات