حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوکو C75 شیائومی در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | پوکو

چندی پیش، پوکو C75 در میان داده های IMEI مشاهده شد. این گواهینامه، نام تلفن هوشمند مذکور را تایید می‌کند. هم‌اکنون این دستگاه موفق به دریافت تاییدیه های FCC و EEC شده است. انتظار می‌رود که POCO C75 در آینده‌ای نزدیک معرفی شود.

پوکو C75 موفق به دریافت تاییدیه های FCC و EEC شد

گوشی POCO C75 جانشین POCO C65 خواهد شد که در سال گذشته میلادی معرفی شده است. این تلفن هوشمند مقرون‌به‌صرفه آینده پوکو با شماره مدل 2410FPCC5G در میان داده های وب‌سایت FCC مشاهده شده؛ این دستگاه به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS 1.0 به دست کاربران خواهد رسید. پوکو C75 شیائومی از شبکه LTE، بلوتوث، WiFi و NFC پشتیبانی خواهد کرد. گواهینامه FCC سایر مشخصات این گوشی را نشان نمی‌دهد. البته لیست EEC تأیید می‌کند که این دستگاه در بازار های اروپایی عرضه خواهد شد.

داده های FCC

اطلاعات زیادی درباره POCO C75 وجود ندارد. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند در هفته های آینده، موفق به دریافت گواهینامه های جدیدی شود و شایعات بیشتری نیز درباره آن به بیرون درز کند. داده های HyperOS تأیید می‌کنند که این دستگاه با شماره مدل های داخلی C3N و C3NL در دست توسعه قرار دارد. داده های HyperOS نشان دادند که POCO C75 به تراشه مدیاتک Helio G81 مجهز خواهد شد. البته به‌نظر می‌رسد که این موضوع یک اشتباه بوده و صحت نخواهد داشت. زیرا که POCO C65 از تراشه مدیاتک Helio G85 بهره‌مند بود و بعید است که شیائومی برای جانشین این دستگاه از چیپست ضعیف‌تری استفاده کند.

نگاهی کوتاه به مشخصات POCO C65

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، پوکو C65 دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی ۹۰ هرتزی با رزولوشن HD+ است. در قاب پشتی این دستگاه، دو لنز دوربین ۵۰ و ۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود. برای دوربین سلفی، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این تلفن هوشمند اقتصادی حداکثر با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به دست کاربران خواهد رسید. POCO C75 از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

پوکو C65 با مدیاتک Helio G85 رسما معرفی شد

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی