حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس ایس ۵ و ایس ۵ پرو اواخر سال ۲۰۲۴ معرفی خواهند شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

برند های چینی معمولاً در نامگذاری محصولات خود، عدد «۴» را نادیده می‌گیرند. این عدد در بسیاری از فرهنگ های آسیایی یک نشانه منفی در نظر گرفته می‌شود. در حال حاضر، افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو برخی از جزئیات سری وان پلاس ایس ۵ را به‌اشتراک گذاشته است.

سری وان پلاس ایس ۵ در راه است

وان پلاس از نام Ace 4 برای تلفن های هوشمند خود صرف‌نظر خواهد کرد. طبق اطلاعات فاش شده، هم نسخه استاندارد و هم نسخه پرو سری OnePlus Ace 5 زودتر از آنچه که انتظار می‌رفت در کشور چین عرضه خواهند شد. وان پلاس Ace 3 در ابتدای سال ۲۰۲۳ رونمایی شد. پس از آن شاهد رونمایی از Ace 3V با تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ در ماه مارس بودیم و سپس Ace 3 Pro با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در ماه ژوئن معرفی شد.

پست Digital Chat Station

گفته می‌شود که وان پلاس تا پایان سال جاری میلادی از ایس ۵ و ایس ۵ رونمایی خواهد کرد. این شرکت همان استراتژی به‌کار گرفته شده در سری Ace 3 را دنبال خواهد کرد. این تلفن‌های هوشمند وان پلاس دارای یک تراشه پرچم‌دار و یک باتری سیلیکونی فوق العاده پرظرفیت بودند. انتظار می‌رود که طراحی سری وان پلاس Ace 5 نسبت به قبل ارتقاء یابد.

در حال حاضر اطلاعاتی در مورد OnePlus Ace 5V که انتظار می‌رود مقرون‌به‌صرفه ترین مدل در سری Ace 5 باشد، وجود ندارد. همان‌طور که می‌دانید نسخه بهینه‌سازی شده‌ای از Ace 3V با نام OnePlus Nord 4 در بازار هایی مانند هند و اروپا عرضه شد. پس انتظار داریم که OnePlus Ace 5V در برخی بازار ها با نام Nord 5 ارائه شود.

احتمالاً OnePlus 13 و 13R اوایل زمستان برای عرضه در بازار جهانی رونمایی خواهند شد

وان پلاس ایس ۳ در بازار جهانی با نام وان پلاس 12R عرضه شد. بنابراین، احتمالاً ایس ۵ نیز در بازار های خارج از چین با نام وان پلاس 13R ارائه خواهد شد. انتظار می‌رود که وان پلاس ۱۳ از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ برخوردار باشد. این گوشی در ماه اکتبر یا نوامبر در کشور چین معرفی خواهد شد. OnePlus 13 و 13R احتمالاً در ژانویه ۲۰۲۵ (اوایل دی تا اوایل بهمن ۱۴۰۳) وارد بازار جهانی خواهند شد.

وان پلاس Ace 3 با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ رسما معرفی شد

نظر شما درباره تلفن های هوشمند وان پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی