حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل 4G گلکسی F14 سامسونگ با قیمت کمتر از ۱۱۰ دلار معرفی شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

اگر به یاد داشته باشید، بیش از یک سال پیش بود که گلکسی F14 سامسونگ با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری و Exynos 1330 معرفی شد. آن دستگاه قابلیت اتصال 5G داشت و حالا یک مدل 4G از آن معرفی شده است. مدل 4G گلکسی F14 سامسونگ با قیمت کمتر از ۱۱۰ دلار در هند در دسترس قرار دارد.

مدل 4G گلکسی F14 سامسونگ

سامسونگ در مدل 5G این دستگاه از تراشه ساخت خود یعنی اگزینوس ۱۳۳۰ استفاده کرده بود. با این حال در مدل 4G تصمیم گرفته از تراشه معروف و البته قدیمی کوالکام بهره ببرد. این تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ است که با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد شد.

خوشبختانه و طبق روال اکثر گوشی‌های این رده قیمتی، از مموری کارت جانبی برای افزایش حافظه داخلی پشتیبانی می‌شود.

مدل 4G گلکسی F14 سامسونگ دارای صفحه نمایش LCD در اندازه 6.7 اینچی است که رزلوشن 1080×2400 با رفرش ریت 90 هرتز را ارائه می‌کند. طبیعتا ناچ قطره‌طور دارد و یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی درون آن جای داده شده است.

صحبت از دوربین شد و به دوربین های اصلی آن که روی قاب پشتی قرار دارند خواهیم پرداخت. یک دوربین اصلی  ۵۰ مگاپیکسلی با دوربین کمکی ماکرو ۲ مگاپیکسلی و حسگر عمق سنج ۲ مگاپیکسلی، مجموعه دوربین ۳ گانه آن را تکمیل می‌کنند.

حسگر اثرانگشت روی لبه کناری گوشی قرار دارد که با دکمه قفل یکپارچه است. همچنین خروجی صوتی با جک 3.5 میلی‌متری را خواهید داشت. متأسفانه فقط یک بلندگو دارید که البته در این رده قیمتی دور از انتظار نیست.

همچنین یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 25 واتی خواهید داشت. البته که شارژر درون جعبه وجود ندارد.

در بخش نرم افزار سیستم عامل اندروید 14 با رابط کاربری One UI 6.1 همراه دستگاه ارائه می شود. ابعاد آن 168در 78 در 9 میلی متر و وزن آن 194 گرم است. این محصول در رنگ های نقره ای مهتابی و سبز نعنایی ارائه می شود.

قیمت آن در بازار هند معادل ۱۰۷ دلار اعلام شده که می‌تواند شروع خوبی باشد. نظر شما چیست؟ سامسونگ Galaxy F14 4G را خوب قیمت‌گذاری کرده است؟ مدل 5G آن حدود ۱۵۸ دلار بود. البته برای حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت.

گلکسی F14 سامسونگ با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری و Exynos 1330 معرفی شد

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)