حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ظرفیت باتری آیفون ۱۶ پرو و ۱۶ پرو مکس لو رفت: کمی بیشتر از نسل قبل

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

می‌دانیم که اپل در ماه سپتامبر از سری iPhone 16 رونمایی خواهد کرد. امروز اما شایعه جدیدی در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شد که ظرفیت دقیق باتری به‌کارگرفته شده در آیفون ۱۶ پرو و ۱۶ پرو مکس را نشان می‌دهد. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

سری آیفون ۱۶ باتری پرظرفیت‌تری نسبت به نسل قبل خواهد داشت 

گفته می‌شود که باتری آیفون ۱۶ پرو ظرفیت ۳,۵۷۷ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت که حدود ۹ درصد بیشتر از باتری ۳,۲۷۴ میلی‌آمپری به‌کارگرفته شده در آیفون ۱۵ پرو است. آیفون ۱۶ پرو مکس اما به باتری ۴,۶۷۶ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. آیفون ۱۵ پرو مکس از باتری ۴,۴۴۱ میلی‌آمپری برخوردار است. پس ظرفیت باتری این تلفن هوشمند پرچمدار آینده اپل بیش از ۵ درصد افزایش یافته است.

همان‌طور که مشخص است، باتری این گوشی های آینده اپل، افزایش ظرفیت زیادی نسبت به نسل قبل نخواهند داشت. اما همچنان خوب است که شاهد پیشرفت مداوم اپل در این زمینه باشیم. همین افزایش های کوچک در ظرفیت فیزیکی باتری، زمانی که با بهبود های احتمالی در تراشه و پنل نمایشگر ترکیب شود منجر به بهبود شارژدهی تلفن های هوشمند آینده اپل خواهد شد.

بر اساس شایعات منتشر شده آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس هر دو با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۴۰ واتی و ۲۰ واتی MagSafe راهی بازار خواهند شد. همان‌طور که GSMArena اشاره کرده است، آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس و از شارژ سریع ۲۷ واتی و ۱۵ واتی بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند. این افزایش محسوس سرعت شارژ، باعث بهبود تجربه کاربری خریداران این دو گوشی هوشمند پرچمدار آینده اپل خواهد شد.

رنگ های آیفون 16 پرو اپل را ببینید

 

نظر شما چیست؟ آیا پشتیبانی از شارژ سریع ۴۰ واتی کاربران اپل را راضی خواهد کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی