حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ضخامت پیکسل ۹ پرو فولد گوگل بسیار کمتر از گلکسی زد فولد ۶ خواهد بود

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

یکی از نقاط ضعف پیکسل فولد ضخامت و وزن زیاد آن بود. هم‌اکنون اما به‌نظر می‌رسد که این مشکل در پیکسل ۹ پرو فولد برطرف شده و این تلفن هوشمند تاشو ضخامت زیادی نخواهد داشت.

پیکسل ۹ پرو فولد دارای ضخامت ۱۰.۵ میلی‌متری خواهد بود

با توجه به گزارش منتشر شده، Pixel 9 Pro Fold در حالت تا شده دارای ابعاد ۷۷.۱ در ۱۰.۵ در ۱۵۵.۲ میلی‌متر بوده و ابعاد آن در حالت باز شده ۱۵۰.۲ در ۵.۱ در ۱۵۵.۲ میلی‌متر است. اگر بخواهیم ضخامت پیکسل ۹ پرو فولد را با گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ مقایسه کنیم، باید بگوییم که این تلفن هوشمند تاشو آینده گوگل در حالت تا شده ۱.۶ میلی‌متر و در حالت باز شده ۰.۴ میلی‌متر ضخامت کمتری دارد. ابعاد این دستگاه کوتاه‌تر و عریض‌تر از نماینده سامسونگ است. ابعاد Pixel 9 Pro Fold بیشتر شبیه به وان پلاس اوپن به‌نظر می‌رسد.

رندر Pixel 9 Pro Fold

اگر بخواهیم درباره وزن صحبت کنیم، گوگل وزن این گوشی تاشو آینده خود را حدود ۱۰ درصد کاهش داده است. اما هنوز هم یکی از سنگین‌ترین تلفن های هوشمند تاشو موجود در بازار با وزن ۲۵۷ گرمی است. برای مقایسه آنر مجیک V3 وزن ۲۲۶ گرمی، گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ وزن ۲۳۹ گرمی و وان پلاس اوپن نیز وزن ۲۳۹ گرمی دارد.

گوگل تصمیم گرفته از نمایشگر کاور بزرگتری استفاده کند. صفحه نمایش بیرونی پیکسل ۹ پرو فولد اندازه ۶.۳ اینچی و نسبت تصویر ۲۰:۹ خواهد داشت. نمایشگر داخلی اما بسیار بزرگتر شده و یکی از بزرگترین صفحه نمایش ها در بین تلفن های هوشمند تاشو است.

گوشی تاشو Pixel 9 Pro Fold صفحه نمایش تاشو بزرگی خواهد داشت

گوگل به سراغ صفحه نمایش داخلی ۸ اینچی Super Actua Flex رفته که از شیائومی میکس فولد ۴ (با نمایشگر ۷.۹۸ اینچی) و آنر مجیک V3 (با نمایشگر ۷.۹۲ اینچی) بزرگتر است. صفحه نمایش تاشو Pixel 9 Pro Fold از نوع Super Actua Flex است، به این معنی که گوگل روشنایی آن را افزایش داده و اکنون به ۱,۶۰۰ نیت (برای محتوای HDR) و حداکثر به ۲,۷۰۰ نیت رسیده است.

رندر های پیکسل ۹ پرو فولد جزئیات طراحی و رنگ‌بندی این گوشی تاشو را نشان می‌دهند

مطابق با گزارش وب‌سایت Androidheadlines نمایشگر کاور از نوع Actua بوده و بنابراین در محتوای HDR توانایی نمایش ۱,۸۰۰ نیت و به‌طور کلی توانایی تولید حداکثر روشنایی ۲,۷۰۰ نیت را دارد. یکی دیگر از مشکلات پیکسل فولد، روشنایی کم صفحه نمایش و بازتاب زیاد آن بود. هم‌اکنون باید دید که آیا مشکل بازتاب نور در این تلفن هوشمند تاشو آینده گوگل برطرف شده است یا نه.

نظر شما درباره گوشی های تاشو گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی