حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت ردمی Pad SE 4G با نمایشگر ۸.۷ اینچی و تراشه مدیاتک معرفی شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | تبلت، ردمی

شیائومی از تبلت مقرون‌به‌صرفه ردمی Pad SE 4G رسماً رونمایی کرد. این دستگاه به صفحه نمایش نسبتاً جمع‌وجوری مجهز شده و از سخت‌افزاری برخوردار است که می‌تواند کار های روزمره را انجام دهد. یکی از ویژگی های مهم این تبلت، پشتیبانی از شبکه 4G است.

تبلت ردمی Pad SE 4G از نمایشگر ۹۰ هرتزی و باتری پرظرفیت برخوردار است

ردمی پد SE 4G دارای یک صفحه نمایش ۸.۷ اینچی LCD با وضوح HD+ و رفرش‌ریت ۹۰ هرتزی است. این نمایشگر توسط شیشه گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود و از گواهینامه TÜV Rheinland برخوردار است. صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای Redmi Pad SE 4G حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

نمایشگر Redmi Pad SE 4G

تراشه میان‌رده مدیاتک Helio G85 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این تبلت جدید ردمی را بر عهده دارد. این محصول با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل تهیه خواهد بود. این دستگاه از کارت حافظه MicroSD (حداکثر تا ۲ ترابایت) پشتیبانی می‌کند. تبلت ردمی Pad SE 4G شیائومی از اسپیکر های استریو با پشتیبانی از Dolby Atmos برخوردار است. این محصول به باتری پرظرفیت ۶,۶۵۰ میلی‌آمپری مجهز شده و از شارژر ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

رنگ‌بندی Redmi Pad SE 4G

مطابق با گزارش منبع، تنها یک لنز دوربین در ماژول دایره‌ای شکل موجود در قاب پشتی این تبلت دیده می‌شود. این دوربین به سنسور ۸ مگاپیکسلی مجهز شده و یک فلاش LED در پایین آن، قابل مشاهده است. این دستگاه از دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی نیز بهره می‌برد.

از دیگر ویژگی های Redmi Pad SE 4G می‌توان به قابلیت تماس صوتی، Wi-Fi، بلوتوث ۵.۳، درگاه USB Type-C و پشتیبانی از دو سیم‌کارت اشاره کرد.

قیمت و تاریخ عرضه Redmi Pad SE 4G

ردمی پد اس ای 4G در رنگ های سبز جنگلی، آبی اقیانوسی و خاکستری به دست کاربران خواهد رسید. نسخه ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی این دستگاه با قیمت ۱۰,۹۹۹ روپیه (۱۳۱ دلار) عرضه می‌شود. نسخه ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی این تبلت نیز با قیمت ۱۱,۹۹۹ روپیه (معادل ۱۴۳ دلار) قابل تهیه خواهد بود. عرضه Redmi Pad SE از تاریخ ۸ آگوست (۱۸ مرداد ماه) آغاز می‌شود.

تبلت شیائومی Redmi Pad SE با قیمت جذاب و باتری پرظرفیت معرفی شد

نظر شما درباره این تبلت اقتصادی جدید شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی