حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باریک ترین گوشی مقاوم جهان را موتورولا معرفی خواهد کرد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | موتورولا

گوشی‌های مقاوم زیادی توسط برندهای مختلف معرفی شده‌اند. با این حال اکثر آن‌ها ضخیم و زمخت هستند. اگر دوست دارید یک گوشی مقاوم داشته باشید که خیلی هم عجیب و غریب نباشد، باید بگویم باریک ترین گوشی مقاوم جهان را موتورولا به زودی معرفی خواهد کرد.

باریک ترین گوشی مقاوم جهان

موتورولا در حال برنامه‌ریزی برای معرفی گوشی هوشمند جدیدی است که به زودی در هند عرضه می‌شود. طبق گفته این برند، این باریک‌ترین «موبایل دارای گواهی مقاومت نظامی» جهان خواهد بود. به این معنی که باریک‌ترین گوشی دارای گواهینامه MIL-STD-810 برای استحکام و مقاومت است.

این ادعا توسط یک فروشگاه هندی منتشر شده و می‌گوید که این گوشی در برابر افتادن‌های تصادفی، لرزش، گرمای شدید، سرمای شدید و رطوبت مقاوم است.

هنوز مشخص نیست این دقیقا کدام مدل سبد محصولات موتورولا است، اما برخی حدس می‌زنند که احتمالاً موتورولا اج 50 نئو اخیراً لو رفته بود، باشد. این دستگاه جانشین Edge 40 Neo خواهد بود که ۱۰ ماه پیش معرفی شد.

گفته می‌شود که این گوشی از تراشه مدیاتک Dimensity 7300 استفاده می‌کند که با 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی یا 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود.

احتمالا این گوشی دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی 120 هرتزی POLED با پوشش گوریلا گلس 3، سیستم دوربین سه گانه پشتی (50 مگاپیکسل اصلی، 13 مگاپیکسل فوق عریض، 10 مگاپیکسل تله فوتو)، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و باتری 4310 میلی آمپر ساعتی است.

ضخامت آن 8.1 میلی متر و وزن آن 171 گرم خواهد بود. این ضخامت و وزن برای دستگاهی که گواهی مقاومت نظامی دریافت کرده است، بسیار جذاب خواهد بود.

نظر شما چیست؟ در خرید موبایل، به میزان مقاومت آن فکر می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)