حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موبایل های هوش مصنوعی سامسونگ ممکن است تفاوت زیادی با موبایل‌های فعلی داشته باشند

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، هوش مصنوعی

روند ترند “هوش مصنوعی” بسیار پرسرعت به پیش می‌رود و احتمالا در آینده نزدیک شاهد پیشرفت‌های ملموسی نسبت به قبل باشیم. به تازگی و به صورت رسمی گفته شده که موبایل های هوش مصنوعی سامسونگ ممکن است تفاوت زیادی با موبایل‌های فعلی داشته باشند.

موبایل های هوش مصنوعی سامسونگ

مدیریت سامسونگ موبایل، آقای TM Roh گفته است که این شرکت بر روی هوش مصنوعی به عنوان آینده دستگاه‌های تلفن همراه تمرکز کرده است. ما در حال حاضر ویژگی‌های نرم‌افزاری متکی‌بر هوش مصنوعی را با Galaxy AI تجربه کرده‌ایم، اما موبایل‌های هوش مصنوعی «ممکن است کاملاً متفاوت از موبایل‌های موجود سامسونگ باشد».

در مصاحبه‌ای با نشریه استرالیایی فایننشال ریویو آقای TM Roh گفت که “سهم شیر” (شیر = lion – منظور بیشترین سهم) تحقیق و توسعه Samsung MX بر روی موبایل های هوش مصنوعی متمرکز شده است.

فروش گلکسی های پرچمدار سامسونگ

فروش گلکسی های پرچمدار سامسونگ

موبایل های هوش مصنوعی چه شکلی می توانند داشته باشند؟

آقای TM Roh وارد جزئیات نشد، اما عبارت “بسیار متفاوت” در اظهار نظر او، نشان می‌دهد که باید چیزی خارج از عرف فعلی را تصور کنیم. او اشاره کرد که تلفن‌های هوش مصنوعی «موبایل‌تر» خواهند بود، که لزوماً به معنای کوچک‌تر شدن نیست. آنها می‌توانند صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و سنسورهای بیشتری نیز داشته باشند.

گلکسی اس 24 اولترا و گلکسی زد فولد 6 از S Pen بهره می‌برند و هوش مصنوعی می تواند یک طرح ساده و ابتدایی را به تصویری دقیق تبدیل کند. با این حال، هوش مصنوعی نه تنها برای دستکاری و ایجاد تصویر، بلکه برای صدا، متن، ویدئو، موارد سه بعدی و تقریباً هر چیزی که فکرش را بکنید استفاده می شود.

سامسونگ در ایربادزهای خود نیز از ابزار هوش مصنوعی (با ترجمه زبان) استفاده کرده است. بنابراین لوازم جانبی ممکن است بخشی از استراتژی کلی “هوش مصنوعی” سامسونگ باشند. همچنین، گوشی‌های تاشو به طور منحصر به فردی برای استفاده از نمایشگر دوگانه خود برای مواردی مانند حالت ترجمه مکالمه همزمان مناسب هستند.

متاسفانه هنوز جزئیات بیشتری درباره این محصولات خاص سامسونگ نداریم و باید صبر کرد و دید که آیا فرم‌فکتور طراحی فیزیکی آن‌ها متفاوت خواهد بود یا در عملکرد باید به دنبال تفاوت باشیم. شما چطور فکر می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)