حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ مشخص شد: بهتر از نسل قبل، پشت سر رقبا

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | تست، سامسونگ، عمر باتری

گوشی تاشو کوچک سامسونگ برای سال ۲۰۲۴ یعنی گلکسی زد فلیپ ۶ با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و اسنپدراگون ۸ نسل ۳ معرفی شد. یکی از پیشرفت‌های دیگر سخت‌افزاری آن را می‌توان در افزایش حجم باتری دید. این دستگاه حالا باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری دارد. به تازگی عمر باتری گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ مشخص شده و باید گفت بهتر از نسل قبل اما پشت سر رقبا قرار دراد.

عمر باتری گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ

همانطور که گفتیم Galaxy Z Flip 6 از باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که ۸ درصد حجم بیشتری نسبت به نسل قبل دارد. بد نیست بدانید که گوشی‌های تاشوی برندهای چینی Oppo و vivo دارای باتری‌های بزرگتر 4300 و 4400 میلی‌آمپر ساعتی هستند.

بنابراین حجم باتری گلکسی زد فلیپ ۶ در بین رقبای خود درخشان نیست. با این حال ما هر پیشرفتی را به فال نیک می‌گیریم.

عمر باتری گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ

عمر باتری گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ

افزایش حجم باتری گلکسی Z Flip 6 نسبت به Z Flip 5 باعث افزایش عمر باتری آن شده است که خبر خوبی است. این دستگاه بیش از ۱ ساعت عملکرد کلی بیشتری را ارائه می‌کند. این پیشرفت در بخش تماشای ویدئو بیسار زیاد بوده و حدود ۲۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد. با این حال در بخش بازی و وبگردی پیشرفت خیلی چشمگیری نبوده است.

با این حال وقتی نگاهی به عملکرد باتری رقبایی مانند اوپو Find N3 Flip می‌اندازیم به وضوح مشخص است که سامسونگ هنوز فاصله قابل توجهی با آن دارد.

سرعت شارژ باتری گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ چقدر است؟

باتری گلکسی زد فلیپ ۶

باتری گلکسی زد فلیپ ۶

سامسونگ همچنان همان توان شارژ ۲۵ وات برای گلکسی زد فلیپ ۶ ارائه می‌کند. این گوشی تاشو با شارژر خود سامسونگ در عموم مواقع توان حدود ۲۳ وات را دریافت می‌کند که خطای کمی نسبت به توان اسمی است.

در مدت ۳۰ دقیقه، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری گلکس زد فلیپ ۵ حدود ۴۴ درصد شارژ می‌شود که عملکرد درخشانی محسوب نمی‌شود. شارژ کامل نیز حدود ۱ ساعت و ۴۱ دقیقه زمان می‌برد و اینجا حتی عملکرد نسبت به رقبا کندار است.

برای مواقعی که عجله ندارید، Galaxy Z Flip 6 از شارژ بی‌سیم تا 15 وات پشتیبانی می‌کند و همچنین می‌تواند دستگاه‌های دیگر را از پشت خود تا توان حداکثر 4.5 وات شارژ کند.

نظر شما درباره عملکرد باتری گلکسی زد فلیپ ۶ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)