حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر تبلت ارزان شیائومی Redmi Pad SE 8.7 لو رفت

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | تبلت، ردمی، شایعات

برند ردمی معمولا نمونه‌های اقتصادی سبد محصولات شیائومی را شامل می‌شود. در لیست محصولات آن چندین تبلت نیز وجود دارد. به تازگی یک تبلت ۸.۷ اینچی از این برند لو رفته که قرار است به زودی معرفی شد. این تبلت ارزان شیائومی با اسم Redmi Pad SE 8.7 عرضه خواهد شد و رندر آن امروز لو رفته است.

تبلت ارزان شیائومی Redmi Pad SE 8.7

شیائومی در حال آماده شدن است تا تبلت Redmi Pad SE 4G خود را در تاریخ ۸ مرداد و در هند عرضه کند. ما همچنین انتظار داریم که تبلت Redmi Pad SE 8.7 در کنار آن معرفی شود. به تازگی گزارشی همراه با رندرهای نشان‌دهنده طراحی و برخی مشخصات فنی آن منتشر شده است.

تبلت ارزان شیائومی Redmi Pad SE 8.7

تبلت ارزان شیائومی Redmi Pad SE 8.7

شیائومی این تبلت را با نمایشگری دارای پنل LCD در اندازه 8.7 اینچ و با وضوح HD (800 x 1340 پیکسل) عرضه خواهد کرد. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و دوربین عقب 8 مگاپیکسلی خواهد داشت. دوربین اصلی درون یک جزیره دوربین دایره‌ای شکل نسبتا بزرگ قرار دارد و فلاش LED درون آن است.

انتظار می رود این تبلت به تراشه هلیو G99 مدیاتک در کنار رم 4 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 64 یا 128 گیگابایتی مجهز شود که از طریق اسلات کارت microSD قابل ارتقا است.

بخش نرم‌افزاری آن به اندروید 14 و احتمالاً با رابط کاربری شیائومی HyperOS مجهز می‌شود. باتری این تبلت 6650 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که از طریق پورت USB-C شارژ می‌شود. متاسفانه درباره توان شارژر صحبتی نشده است.  جک ۳.۵ میلی متری هدفون و اتصال بلوتوث 5.3 در دیگر مشخصات آن خواهد بود.

نظر شما درباره این تبلت اقتصادی شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)