حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت گلکسی Tab S10 Ultra سامسونگ با مدیاتک دیمنسیتی +۹۳۰۰ در Geekbench ظاهر شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، تبلت، سامسونگ

گلکسی Tab S10 Ultra، تبلت آینده سامسونگ، به‌تازگی در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده که هرگونه ابهام در مورد تراشه در نظر گرفته شده برای این دستگاه را برطرف می‌کند.

سامسونگ گلکسی Tab S10 Ultra به تراشه پرچمدار مدیاتک مجهز می‌شود

سامسونگ Galaxy Tab S10 Ultra با شماره مدل SM-X926B در میان داده های گیک‌بنچ ظاهر شده است. این بنچمارک تأیید می‌کند که این تبلت آینده سامسونگ نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از تراشه پرچمدار مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس تأمین خواهد کرد. در هفته جاری گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد سری گلکسی تب اس ۱۰ به تراشه های مدیاتک مجهز می‌شود. چندی پیش نیز، گلکسی Tab S10 Plus با برخورداری از مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس در بنچمارک Geekbench مشاهده شده بود.

داده های بنچمارک گیک‌بنچ

با وجود آنکه لیست گیک‌بنچ، گلکسی تب S10 اولترا سامسونگ را با پیکربندی شناخته‌شده برای Dimensity 9300 Plus نشان می‌دهد، اما باز هم برخی ادعا می‌کنند که ممکن است این تبلت به اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز شود. این تراشه پرچمدار مدیاتک دارای چهار هسته با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز، سه هسته با فرکانس ۲.۸۵ گیگاهرتز و یک هسته با فرکانس ۳.۴۰ گیگاهرتز است. مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس از پردازنده گرافیکی Mali-G720-Immortalis MC12 بهره می‌برد.

گلکسی Tab S10 Ultra در تست تک هسته‌ای موفق به کسب امتیاز ۲,۱۴۱ شده و در تست چند هسته‌ای امتیاز ۵,۵۳۳ را ثبت کرده است. نسخه ۱۲ گیگابایت رم این تبلت در بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده است. این دستگاه به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران خواهد رسید. با وجود آنکه Geekbench عملکرد این تبلت را نشان می‌دهد، اما سایر مشخصات آن هنوز مشخص نیست.

طراحی گلکسی تب S10 اولترا کماکان مشابه نسل قبل خواهد بود

البته گزارش‌های گذشته، برخی از ویژگی های Galaxy Tab S10 Ultra را نشان می‌دهند. انتظار می‌رود که ظاهر این تبلت (مانند محل قرارگیری دوربین سلفی و ابعاد) مشابه نسل قبل باشد. سامسونگ احتمالاً به سراغ همان صفحه نمایش ۱۴.۶ اینچی خواهد رفت در در تب S9 اولترا نیز به‌کارگرفته شده بود.

انتظار داریم که سری Galaxy Tab S10 در اوایل سال ۲۰۲۵ میلادی و در کنار گوشی های Galaxy S25 رونمایی شود. جزئیات بیشتر مانند زمان عرضه و سایر ویژگی های این سری احتمالاً در بازه زمانی نزدیک به مراسم رونمایی، به بیرون درز خواهد کرد.

سری گلکسی Tab S10 سامسونگ اوایل پاییز رونمایی خواهد شد

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی