حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی و مشخصات موتورولا Edge 50 Neo پیش از رونمایی فاش شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | رندر، شایعات، موتورولا

مشخصات و طراحی موتورولا Edge 50 Neo به‌بیرون درز کرده است. این گوشی هوشمند در آینده‌ای نزدیک رونمایی خواهد شد. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

موتورولا Edge 50 Neo با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۳۰۰ در راه است 

یک افشاگر اطلاعات به نام Paras Guglani، مشخصات موتورولا اج ۵۰ نئو را به‌اشتراک گذاشته است. این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی POLED با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن FullHD+ خواهد بود. تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۳۰۰ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را بر عهده دارد. سه لنز دوربین در قاب پشتی Moto Edge 50 Neo قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین های دیگر، از سنسور های ۱۳ و ۱۰ مگاپیکسلی استفاده شده است. دوربین سلفی نیز دارای وضوح ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

طراحی موتورولا Edge 50 Neo

طراحی موتورولا اج ۵۰ نئو

باتری موتورولا Edge 50 Neo ظرفیت ۴,۳۱۰ میلی‌آمپری داشته و انتظار می‌رود که این دستگاه از شارژ سریع پشتیبانی کند. این تلفن هوشمند به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و با ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به دست کاربران خواهد رسید. انتظار می‌رود که این دستگاه با برخورداری از استاندارد IP68، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، مقاوم باشد. Motorola Edge 50 Neo ضخامت ۸.۱ میلی‌متری و وزن ۱۷۱ گرمی خواهد داشت. ابعاد این تلفن هوشمند ۷۱.۲ میلی‌متر در ۱۵۴.۱ در ۸.۱ میلی‌متر خواهد بود. رندر این این گوشی نیز به‌بیرون درز کرده که طراحی آشنای آن را در رنگ قرمز (Poinciana) نشان می‌دهد. می‌توان لوگو پنتون را در قاب پشتی این دستگاه مشاهده کرد.

انتظار می‌رود که موتورولا Edge 50 Neo دارای قاب پشتی چرمی باشد. با توجه به آنکه Edge 40 Neo در سپتامبر ۲۰۲۳ رونمایی شد، احتمالاً در بازه زمانی مشابه، شاهد رونمایی جانشین این تلفن هوشمند خواهیم بود. متاسفانه جزئیات دقیق‌تری مانند قیمت و زمان عرضه این گوشی آینده موتورولا به‌بیرون درز نکرده است.

موتورولا Edge 40 Neo با تراشه دیمنسیتی ۷۰۳۰ و نمایشگر ۱۴۴ هرتزی معرفی شد

با توجه به فاش شدن طراحی و مشخصات موتورولا Edge 50 Neo، نظر شما درباره این تلفن هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی