حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت لنوو Legion با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ معرفی شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | تبلت، لنوو

لنوو از تبلت گیمینگ Legion در کشور هند رونمایی کرد. هدف این دستگاه با برخورداری از اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، گیمر هایی است که خواهان عملکردی قدرتمند هستند.

تبلت لنوو Legion از نمایشگر ۸.۸ اینچی ۱۴۴ هرتزی برخوردار است

لنوو Legion دارای یک صفحه نمایش ۸.۸ اینچی با رزولوشن 2.5K، رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتزی و حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت است. این نمایشگر تا ۹۸ درصد از فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند. همان‌طور که اشاره شد، این تبلت نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه ۴ نانومتری اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ تأمین می‌کند. این دستگاه با برخورداری از ۱۲ گیگابایت حافظه رم می‌تواند بازی های سنگین را اجرا کند. Lenovo Legion با ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل تهیه خواهد بود.

تبلت Lenovo Legion

این تبلت جدید لنوو از کارت حافظه MicroSD (حداکثر تا ۱ ترابایت) پشتیبانی می‌کند. این محصول از باتری ۶,۵۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. لنوو لژیون از سیستم خنک کننده Legion ColdFront بهره‌مند بوده که باعث خنک نگه داشتن تبلت هنگام فشار های سنگین می‌شود. این دستگاه برای بازی سه حالت Beast (حداکثر عملکرد)، متعادل و صرفه‌جویی در مصرف انرژی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. تبلت لنوو Legion از درگاه USB Type-C برخوردار است.

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، برای دوربین اصلی این تبلت گیمینگ لنوو یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. دوربین ماکرو وضوح ۲ مگاپیکسلی داشته و دوربین سلفی به سنسور ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است. Lenovo Legion از بلوتوث ۵.۳ و Wi-Fi 6E پشتیبانی کرده و دارای DisplayPort 1.4 برای اتصال به یک نمایشگر خارجی است.

قیمت Lenovo Legion

این تبلت جدید لنوو در رنگ Storm Grey (خاکستری طوفانی) عرضه خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند این محصول را با ۱۲ گیگابایت رم  و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، با پرداخت ۳۴,۹۹۹ روپیه (معادل ۴۱۸ دلار) تهیه کنند.

لنوو، Legion Go Lite را برای رقابت با ایسوس معرفی خواهد کرد

نظر شما درباره Lenovo Legion چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی