حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی میکس فلیپ با نمایشگر خارجی 4.1 اینچی و اسنپدراگون 8 نسل 3 رسماً معرفی شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، شیائومی

شیائومی امروز یک رویداد بزرگ در چین برگزار کرد که در آن مجموعه‌ای از محصولات جدید خود ازجمله گوشی‌های هوشمند و گجت‌های پوشیدنی را معرفی کرد. به‌عنوان یکی از آخرین برندهای چینی، شیائومی درنهایت از اولین گوشی تاشو سبک عمودی خود با نام میکس فلیپ درکنار میکس فولد 4 رونمایی کرد. این گوشی به‌عنوان رقیب گوشی‌های مشابه از برندهای دیگر مانند Samsung Galaxy Z Flip 6 ،Vivo X Flip ،OPPO Find N3 Flip و Honor Magic V Flip عرضه می‌شود.

شیائومی میکس فلیپ

شیائومی MIX Flip دارای یک نمایشگر خارجی بزرگ 4.01 اینچی است که بزرگترین پنل درمیان رقبای خود شناخته می‌شود. شیائومی این پنل را All Around Liquid می‌نامد که با نسبت‌تصویر 16:9 خود، برای اجرای کامل برنامه‌ها یا قراردادن ویجت‌ها کاملاً بهینه است. اطراف این پنل با حاشیه‌های متقارن و چهار لبه خمیده احاطه شده است. از دیگر مشخصات این پنل می‌توان به رفرش‌ریت 120 هرتز، وضوح 1.5K و حداکثر روشنایی 3000 نیت اشاره کرد. شیائومی برای محافظت در برابر ضربه، Dragon Crystal Glass خود را در بالای این پنل قرار داده است.

شیائومی میکس فلیپ

شیائومی میکس فلیپ

نمایشگر خارجی دارای یک بلندگو و میکروفون جداگانه در بالای قاب پشتی است که به کاربران اجازه می‌دهد بدون باز کردن دستگاه، تماس بگیرند. این پنل همچنین برخی قابلیت‌های نرم‌افزاری ازجمله کیبورد کامل، صفحه قفل گوناگون، عکاسی تمام‌صفحه و سایر ویژگی‌های دیگر را پشتیبانی می‌کند که هم ازنظر عملکرد و هم زیبایی‌شناختی، دلپذیر است.

نمایشگر داخلی میکس فلیپ نیز دارای ابعاد 6.86 اینچ است و وضوح، رفرش‌ریت و حداکثر روشنایی مشابه نمایشگر خارجی دارد. این دستگاه همچنین دارای یک اسکنر اثرانگشت در لبه‌ی کناری می‌باشد که در دکمه پاور تعبیه شده است. وزن این گوشی 192 گرم بوده و ضخامت آن نیز درحالت تاشده به 15.99 میلی‌متر می‌رسد.

در بخش دوربین، MIX Flip دارای دوربین پشتی دوگانه با برند لایکا است که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 و OIS و یک سنسور تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و زوم اپتیکال 2 برابری (46 میلی‌متری) است. لنز تله‌فوتو همچنین از نوع شناور است، به این معنی که می‌تواند تا فاصله 9 سانتی‌متری فوکوس کند که برای عکاسی ماکرو ایده‌آل است. نمایشگر داخلی دستگاه نیز میزبان یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی می‌باشد که درون سوراخ نمایشگر قرار گرفته است. این دستگاه دارای حالت Master Portrait به‌همراه توانایی عکاسی در چهار فاصله کانونی مختلف است.

با استفاده از لولای مکانیکی، می‌توانید از دوربین‌های شیائومی Mix Flip در هر زاویه‌ای بین 45 تا 135 درجه استفاده کنید.

میکس فلیپ به تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز شده است؛ به‌همراه حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5 و 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0. همچنین یک محفظه خنک‌کننده بخار سه‌بعدی 3500 میلی‌مترمربعی برای دفع گرما نیز وجود دارد. این تلفن تاشو انرژی خود را از یک باتری 4780 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی تأمین می‌کند. ازنظر نرم‌افزاری، این دستگاه با اندروید 14 مبتنی‌بر HyperOS عرضه می‌شود.

Xiaomi MIX Flip در رنگ‌های سفید، بنفش و مشکی عرضه می‌شود. قیمت این گوشی تاشو از 5999 یوان (825 دلار) برای مدل 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه شروع می‌شود، درحالی‌که قیمت مدل 12 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه به 6499 یوان (894 دلار) و 16 گیگابایت رم + 1 ترابایت حافظه به قیمت 7299 یوان (1004 دلار) می‌رسد.

شیائومی میکس فلیپ

شیائومی میکس فلیپ

نظر شما درباره شیائومی میکس فلیپ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی