حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی اسمارت بند 9 با عمر باتری 21 روزه رسماً معرفی شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، شیائومی

همان‌طور که وعده داده شده بود، شیائومی امروز درجریان رویداد ویژه خود در چین، از محصولات متنوعی شامل گوشی‌های تاشو MIX Fold 4 و MIX Flip، گوشی شبه‌پرچمدار Redmi K70 Ultra و ایربادز Xiaomi Bud 5 رونمایی کرد. درکنار این دستگاه‌ها اما، این شرکت همچنین نسل نهم دستبند هوشمند خود با نام شیائومی اسمارت بند 9 را نیز معرفی کرد که با حفظ طراحی کلی نسبت‌به مدل قبلی، برخی ارتقاهای داخلی را تجربه می‌کند.

شیائومی اسمارت بند 9

این دستبند هوشمند در چهار رنگ بدنه صورتی، مشکی، سفید و آبی عرضه می‌شود که می‌توانید ظاهر آن را با بندهای متنوع از لحاظ طرح و جنس سفارشی‌سازی کنید.

در بخش نمایشگر، این نسل همانند مدل قبلی خود دارای صفحه‌نمایش 1.62 اینچی با تراکم پیکسلی 326ppi است. از دیگر شباهت‌های بند 9 با نسخه 8 می‌توان به پشتیبانی از بیش از 150 حالت ورزشی و گواهی 5ATM برای مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متر اشاره کرد.

شیائومی اسمارت بند 9

شیائومی اسمارت بند 9

شیائومی بند 9 با ارتقای باتری، اکنون عمر باتری 21 روزه را وعده می‌دهد (پیشرفت نسبت‌به 16 روز اسمارت بند 8) که البته با فعال بودن حالت نمایشگر همیشه روشن، عمر باتری به 9 روز کاهش می‌یابد. این دستبند همچنین دارای یک موتور خطی ارتقایافته با 20 حالت لرزش برای تنظیم در شرایط مختلف است.

شیائومی می‌گوید که دقت سنسور ضربان قلب را نسبت‌به نسل قبلی 16 درصد بهبود بخشیده است. این شرکت همچنین با بیمارستان دانشگاه پکن برای تشخیص بهتر مشکلات تنفسی هنگام خواب در این گجت همکاری کرده است. اگر به سراغ مدل NFC بروید، اسمارت بند 9 می‌تواند به‌عنوان کلید ماشین و دستگاه پرداخت‌های شما نیز عمل کند که البته این موارد متأسفانه در کشور ما در دسترس نیست.

اگر قیمت ساعت‌های هوشمند برای شما زیاد است، جای نگرانی نیست چراکه قیمت اسمارت بند 9 از 250 یوان (35 دلار) برای مدل پایه شروع می‌شود و به 300 یوان (42 دلار) برای نسخه NFC می‌رسد. مدل استاندارد این دسبتند همچنین بدنه فلزی دارد، اما یک نسخه ویژه سرامیکی نیز موجود است که با قیمت 350 یوان (48 دلار) به‌فروش می‌رسد.

نظر شما درباره Xiaomi Smart Band 9 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی