حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر تاشو هواوی Mate X6 بسیار تخت خواهد بود

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

چند روز یپش برای شما و در ترنجی نوشتیم که احتمالا گوشی تاشو ۳ لا هواوی تا ۲ ماه آینده رونمایی می‌شود. به جز آن دستگاه که می‌تواند بسیار جذاب باشد، به تازگی گزارشی درباره یکی دیگر از محصولات تاشو هواوی می‌شنویم. گفته می‌شود که نمایشگر تاشو هواوی Mate X6 بسیار تخت خواهد بود.

پیشرفت نمایشگر تاشو هواوی Mate X6

برای درک این مطلب ابتدا باید به شما بگوییم در تجربه یک گوشی تاشو، نمایشگر داخلی که منعطف بوده و تا می‌شود، خیلی تخت نیست و به راحتی موج و اعوجاج را در آن می‌توانید هم ببینید و هم حس کنید. این تجربه لمسی و بصری جالبی ندارد.

شرکتی مثل سامسونگ برای رفع این مشکل از UTG یا شیشه فوق نازک که ترکیبی از شیشه و پلاستیک است استفاده کرد. حال آنطور که به نظر می‌رسد، هواوی نیز در تلاش برای بهبود شرایط موجود برآمده است.

همانطور که در پست بالا در شبکه اجتماعی چینی ویبو می‌بینید، گفته شده که میزان “تخت بودن” نمایشگر تاشو نسل بعدی (هواوی) بهتر از تصورتان خواهد بود. این نمایشگر باید در گوشی تاشو Huawei Mate X6 استفاده شود.

در حال حاضر گوشی تاشو Huawei Mate X5 از یک پنل نمایشگر تاشو OLED LTPO منعطف با پوشش Kunlun Glass استفاده می‌کند. بر اساس گزارش جدید به نظر می‌رسد که این شرکت فناوری پیشرفته‌تری برای تخت‌تر شدن نمایشگر تاشو گوشی تاشو Mate X6 توسعه داده است.

متاسفانه دقیقا عنوان نشده که این برند چینی پیشرو در زمینه ساخت گوشی‌های تاشو، چطور می‌خواهد به این نمایشگر تخت دست پیدا کند. با این حال ما حدس می‌زنیم که باید به پوشش محافظ پنل مربوط شود.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید مهم‌ترین جنبه گوشی‌های تاشو که نیاز به بهبود دارد، کدام است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)