حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری گلکسی Tab S10 سامسونگ اوایل پاییز رونمایی خواهد شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | تبلت، سامسونگ، شایعات

سامسونگ در هفته گذشته با برگزاری یک رویداد بزرگ از گلکسی زد فلیپ ۶، زد فولد ۶، ساعت های هوشمند گلکسی واچ ۷ و گلکسی واچ اولترا، حلقه هوشمند گلکسی رینگ و گلکسی بادز ۳ و ۳ پرو رونمایی کرد. اطلاعات فاش شده جدید نشان می‌دهند که تبلت های سری گلکسی Tab S10 سامسونگ در ماه اکتبر (اوایل مهر تا اوایل آبان) معرفی خواهند شد.

سری گلکسی Tab S10 در ماه اکتبر از راه می‌رسد 

ما معمولا در این زمان از سال، انتظار رونمایی از تبلت های جدید سامسونگ را داریم. اما در رویداد Unpacked هفته گذشته این اتفاق رخ نداد. هم‌اکنون، بازه زمانی رونمایی سری گلکسی Tab S10 فاش شده است، به‌نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد از تبلت های آینده خود در اوایل پاییز رونمایی کند. افشاگر معروف اطلاعات، Max Jambor، ادعا کرده که سری Galaxy Tab S10 در ماه اکتبر از راه خواهد رسید.

رندر Galaxy Tab S10 Ultra

شایعه شده که سری تب اس ۱۰ سامسونگ از دو مدل استاندارد و اولترا تشکیل شده است. ماه گذشته شاهد انتشار رندر های Galaxy Tab S10 Ultra بودیم. تصاویر فاش شده نشان می‌دهند که طراحی این محصول تقریبا مشابه Tab S9 Ultra خواهد بود. انتظار می‌رود که این تبلت پریمیوم آینده سامسونگ به یک صفحه نمایش ۱۴.۹ اینچی AMOLED مجهز شود. احتمالاً تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۳ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را بر عهده خواهد داشت.

سامسونگ اما برای Galaxy Tab S10 Plus تراشه متفاوتی را در نظر گرفته است. همان‌طور که GSMArena اشاره می‌کند، احتمالاً مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس به‌عنوان قلب تپنده این دستگاه در نظر گرفته خواهد شد. این محصول، اولین تبلت سامسونگ است که به تراشه‌ای از برند مدیاتک مجهز می‌شود. انتظار می‌رود که گلکسی تب اس ۱۰ پلاس دارای یک صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچی باشد. این دستگاه با ۱۲ گیگابایت حافظه رم به دست کاربران خواهد رسید.

سری گلکسی Tab S10 سامسونگ تنها در دو مدل پلاس و اولترا عرضه می‌شود

با توجه به اطلاعات فاش شده، نظر شما درباره سرس گلکسی گلکسی Tab S10 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی