حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت وان پلاس پد ۲ با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ رسماً معرفی شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | تبلت، وان‌پلاس

تبلت پرچمدار اندرویدی وان پلاس پد ۲ رسماً معرفی شد. این دستگاه مشابه وان پلاس پد پرو است که چندی پیش برای عرضه در بازار چین رونمایی شد. تبلت جدید وان پلاس دارای یک صفحه نمایش ۱۲.۱ اینچی IPS LCD بوده و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ وظیفه تامین نیروی پردازشی آن را بر عهده دارد.

تبلت وان پلاس پد ۲ از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند

تبلت OnePlus Pad 2 دارای یک صفحه نمایش ۱۲.۱ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۳۰۰۰ در ۲۱۲۰ پیکسل و رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتزی است. این نمایشگر، حداکثر روشنایی ۹۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار داده و دارای نسبت تصویر ۷:۵ است. پد ۲ دارای ۶ اسپیکر بوده و از قلم OnePlus Stylo 2 به‌همراه کیبورد پشتیبانی می‌کند.

OnePlus Pad 2

تراشه پرچمدار کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به‌عنوان قلب تپنده OnePlus Pad 2 در نظر گرفته شده است.‌ این دستگاه در پیکربندی های مختلف با ۱۲/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به دست کاربران خواهد رسید. این محصول از بلوتوث ۵.۴، NFC و Wi-Fi 7 پشتیبانی می‌کند. این تبلت جدید وان پلاس به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری OxygenOS 14 عرضه خواهد شد.

وان پلاس پد ۲

مطابق با گزارش GSMArena، با ویژگی Content Sync موجود در این رابط کاربری می‌توانید عکس ها و ویدئو های خود را بین تبلت و گوشی های وان پلاس همگام‌سازی کنید. با ویژگی AI Eraser 2.0 نیز می‌توانید عکس های خود را ویرایش کنید. وان پلاس پد ۲ دارای باتری پرظرفیت ۹,۵۱۰ میلی‌آمپری بوده و از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی خواهد کرد. البته این محصول در بازار اروپا بدون شارژر درون جعبه عرضه می‌شود.

قیمت و تاریخ عرضه OnePlus Pad 2 

تبلت وان پلاس پد ۲ با قیمت ۵۵۰ دلار به دست کاربران خواهد رسید. فروش این محصول در بازار ایالات متحده از ۳۰ جولای (۹ مرداد) آغاز می‌شود، و در بازار های اروپا و هند نیز از تاریخ ۱ آگوست (۱۱ مرداد ماه) عرضه خواهد شد.

تبلت وان پلاس پد با تراشه دیمنسیتی ۹۰۰۰ و نمایشگر ۱۴۴ هرتزی معرفی شد

نظر شما درباره این تبلت جدید وان پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی