حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین های تله‌فوتو و پریسکوپی شیائومی ۱۵ اولترا ارتقاء خواهد یافت

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | دوربین، شایعات، شیائومی

شیائومی ۱۴ اولترا که در فوریه سال جاری میلادی معرفی شد به دلیل قابلیت های عکاسی فوق‌العاده‌اش مورد تحسین گسترده منتقدان و کاربران قرار گرفت. هم اکنون اما اطلاعاتی درباره دوربین های تله‌فوتو و پریسکوپی شیائومی ۱۵ اولترا به بیرون درز کرده است. در ادامه به جزئیات این گزارش خواهیم پرداخت.

اطلاعات جدیدی درباره دوربین های شیائومی ۱۵ اولترا فاش شد

با وجود آنکه زمان زیادی از رونمایی شیائومی ۱۴ اولترا نگذشته اما اطلاعاتی درباره دوربین های تله‌فوتو و پریسکوپی شیائومی ۱۵ اولترا فاش شده است. همانطور که می‌دانید، شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو در دست توسعه قرار دارند و در ماه اکتبر (تا اوایل آبان) معرفی خواهند شد. مدل اولترا اما دیرتر و در سه ماهه ابتدایی ۲۰۲۵ از راه می‌رسد.

پست Digital Chat Station

با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، نمونه های اولیه Xiaomi 15 Ultra دارای دوربین های تله‌فوتو و سوپر پریسکوپی بسیار ارتقاء یافته هستند. به‌نظر می‌رسد که دوربین های تله‌فوتو و پریسکوپی این تلفن هوشمند پیشرفت زیادی نسبت به نسل قبل خواهد داشت. انتظار می‌رود که شاهد ارتقاء سنسور دوربین و فاصله کانونی آن باشیم.

چهار لنز دوربین در قاب پشتی شیائومی ۱۵ اولترا قرار می‌گیرد. دوربین اصلی از سنسور ۱ اینچی برخوردار بوده و سایر دوربین ها از نوع فوق‌عریض، تله‌فوتو و پریسکوپی هستند. تمامی این دوربین ها با همکاری لایکا توسعه می‌یابند. انتظار می‌رود که تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز شیائومی ۱۵ اولترا را بر عهده داشته باشد. این دستگاه به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۵ و رابط کاربری HyperOS 2.0 به دست کاربران خواهد رسید.

مطابق با گزارش منبع، پیش از رونمایی این تلفن هوشمند فاش شده است که شیائومی ۱۵ اولترا در بازار های جهانی عرضه خواهد شد. این گوشی در میان داده های IMEI مشاهده شده که عرضه جهانی آن را تأیید می‌کند. انتظار می‌رود که این پرچمدار آینده شیائومی در رویداد MWC 2025 معرفی شود.

شیائومی ۱۴ اولترا رسما معرفی شد

نظر شما درباره Xiaomi 15 Ultra چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی