حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر رسمی HMD Skyline طراحی مشابه لومیا ۹۲۰ نوکیا را نشان می‌دهد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | HMD، رندر، شایعات

شایعه شده است که HMD Global در حال کار بر روی یک تلفن هوشمند با طراحی الهام گرفته شده از لومیا ۹۲۰ نوکیا است. هم‌اکنون، رندر رسمی این گوشی آینده HMD که با نام Skyline شناخته می‌شود در وب‌سایت یک فروشگاه بلژیکی مشاهده شده است.

رندر HMD Skyline در دو رنگ مشکی و صورتی فاش شد

رندر فاش شده HMD Skyline نشان می‌دهد که طراحی این گوشی هوشمند از دوران نوکیا لومیا الهام گرفته شده است. این دستگاه دارای طراحی جعبه‌ای شکل با حاشیه های نسبتاً زیاد در اطراف صفحه نمایش و گوشه های تیز است که ما را به یاد زبان طراحی Fabula می‌اندازد.

HMD Skyline

در قاب پشتی HMD Skyline ماژول دوربین مستطیلی شکلی دیده می‌شود. درون این ماژول، سه لنز دوربین و یک فلاش LED قرار دارند. تصویر فاش شده، این تلفن هوشمند آینده HMD را در رنگ صورتی نشان می‌دهد. البته یک افشاگر اطلاعات با نام Sudhanshu Ambhore، تصویر HMD Skyline را در رنگ مشکی منتشر کرده است. پس در حال حاضر می‌دانیم که این دستگاه حداقل در دو رنگ مختلف به دست کاربران خواهد رسید.

مشخصات مورد انتظار اچ‌ام‌دی اسکای‌لاین

اطلاعات زیادی درباره مشخصات این گوشی آینده HMD به‌بیرون درز نکرده است. بر اساس شایعات منتشر شده در گذشته، می‌دانیم که این دستگاه دارای یک صفحه نمایش OLED با رزولوشن FullHD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. تراشه اسنپدراگون 7s نسل ۲ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز HMD Skyline را بر عهده خواهد داشت. این یک تراشه میان‌رده است.

شایعه شده که این تلفن هوشمند به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز می‌شود. این دستگاه از دوربین اولتراواید و ماکرو (یا تشخیص عمق) برخوردار خواهد بود. برای دوربین سلفی HMD Skyline نیز احتمالا یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این گوشی از باتری پرظرفیت ۴,۹۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی خواهد کرد. همچنین ادعا می‌شود که HMD Skyline با بهره‌مندی از استاندارد IP67 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود.

HMD Skyline

از دیگر ویژگی های این گوشی آینده اچ‌ام‌دی می‌توان به سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش، اسپیکر های استریو و عرضه با اندروید ۱۴ اشاره کرد. نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی این دستگاه با قیمت ۵۲۰ یورو به دست کاربران خواهد رسید. طبق گزارش ها، HMD Skyline در ماه جولای (تا اوایل مرداد) معرفی خواهد شد، اما هنوز این موضوع به‌طور رسمی از سوی اچ‌ام‌دی تأیید نشده است.

گوشی HMD Skyline G2 با طراحی مشابه نوکیا لومیا در راه است

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی