حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری نوا ۱۳ هواوی با دو تبلت پرچمدار در اواسط تابستان معرفی خواهد شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

طبق گزارش های منتشر شده، هواوی در حال کار بر روی گوشی های سری نوا ۱۳ برای عرضه در بازار چین است. شایعات اولیه نشان می‌دادند که این تلفن های هوشمند در سه ماهه دوم سال جاری میلادی معرفی خواهند شد. سپس ادعا شد که رونمایی آنها تا ماه جولای به تعویق افتاده است. هم‌اکنون اما یک افشاگر اطلاعات چینی ادعا می‌کند که سری Nova 13 به‌همراه دو تبلت پرچمدار در ماه آگوست (اوایل مرداد تا اوایل شهریور) از راه خواهد رسید.

سری نوا ۱۳ هواوی حداکثر تا اوایل شهریور معرفی خواهد شد

افشاگر معروف اطلاعات، Smart Pikachu، معتقد است که تمامی اعضای سری Nova 13 به تراشه های Kirin هواوی مجهز می‌شوند. وی افزود که مدل گران‌قیمت‌ این سری دارای قابلیت ارتباط ماهواره‌ای در سطح گوشی های پرچمدار است.  سری Nova 12 که در دسامبر ۲۰۲۳ رونمایی شد، شامل مدل های Nova 12 Lite، Nova 12s، Nova 12 Pro و Nova 12 Ultra بود. در این میان، مدل های پرو و اولترا توانایی برقراری تماس و ارسال پیام را از طریق ارتباط ماهواره‌ای داشتند. به همین علت، انتظار می‌رود که Nova 13 Pro و Nova 13 Ultra نیز از ارتباط ماهواره‌ای پشتیبانی کنند.

پست Smart Pikachu

همان‌طور که Gizmochina در گزارش خود اشاره می‌کند، هواوی از دو تبلت پرچمدار مجهز به تراشه های Kirin رونمایی خواهد کرد. هر دو دستگاه از فناوری Star Flash NearLink هواوی پشتیبانی خواهند کرد. این یک فناوری بی‌سیم کوتاه برد پیشگامانه بوده که در آن نقاط قوت بلوتوث و وای‌فای ترکیب شده است. انتقال بسیار سریع‌تر، مصرف انرژی پایین‌تر، تأخیر کمتر و امنیت بالاتر از مزایای آن نسبت به فناوری های موجود است. گفته می‌شود که این دو تبلت پریمیوم آینده هواوی از ارتباط ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کنند.

ممکن است که هواوی در ماه آگوست از گوشی های سری نوا ۱۳ و دو تبلت جدید خود رونمایی کند. یک گزارش جدید ادعا می‌کند که تلفن هوشمند تاشوی این غول فناوری چینی نیز با برند Nova در ماه آگوست از راه خواهد رسید. این دستگاه از تراشه Kirin 9010E برخوردار خواهد بود.

هواوی نوا ۱۲ پرو و نوا ۱۲ اولترا با تراشه‌های Kirin رسما معرفی شدند

نظر شما درباره تلفن های هوشمند سری Nova هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی