حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رویداد Snapdragon For India کوالکام ۹ مرداد ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | پردازشگرها، کوالکام

بازار هند یکی از بازارهای بزرگ برای شرکت‌های تولیدکننده موبایل و لوازم الکترونیکی مصرفی است. یکی از شرکت‌هایی که از فروش این محصولات می‌تواند سود بالایی ببرد، برند امریکایی سازنده تراشه‌های موبایلی یعنی کوالکام است. با نظر به این موضوع و تمرکز آن‌ها برای افزایش محبوبیت در بازار هند، رویداد Snapdragon For India کوالکام ۹ مرداد ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

رویداد Snapdragon For India کوالکام

کوالکام رسما اعلام کرده که میزبان رویداد “Snapdragon For India” در دهلی نو، هند و در تاریخ ۹ مرداد خواهد بود. در پوستر رسمی آمده که در این رویداد “دو رونمایی تاریخی” ارائه خواهد کرد.

کوالکام به جزئیات این رونمایی‌ها اشاره مستقیمی ندارد اما تصویر دعوت‌نامه ارائه شده، دارای یک اثر هنری به سبک هندی بوده که روی آن عبارت‌های 5G و هوش مصنوعی نوشته شده است. همچنین لوگوی اسنپدراگون و لپ‌تاپ‌هایی با هوش مصنوعی روی صفحه‌نمایش آن‌ها، وجود دارد.

این نشان می‌دهد که می‌توانیم شاهد معرفی یک تراشه اسنپدراگون توسط کوالکام باشیم که امکان اتصال 5G را در لپتاپ‌های ارزان قیمت برای عموم کاربران فراهم می‌کند.

لپ‌تاپ‌های مایکروسافت با تراشه‌های Snapdragon X Elite و Snapdragon X Plus و برند Surface Copilot+ PC به تازگی در هند معرفی شدند، بنابراین باید دید که آیا در این رویداد لپ‌تاپ‌های بیشتری با تراشه‌های Snapdragon رونمایی می‌شود یا خیر.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید کوالکام در این رویداد جدید خود روی چه چیزی تمرکز خواهد کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)