حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می بند 9 تفاوت چندانی با نسل قبل خود نخواهد داشت

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

اگر هنگام خرید دستبند هوشمند، مواردی مانند ثبت فعالیت، عمر باتری و مقرون به صرفه بودن را در اولویت قرار دهید، سری Mi Band Xiaomi قطعا در اولویت‌های شما قرار خواهد گرفت. به تازگی‌های رندر‌های عضو آینده این سری، یعنی شیائومی می بند 9 در کنار برخی از مشخصات این محصول لو رفته است. بر اساس اطلاعات لو رفته، به نظر می‌رسد دستبند هوشمند آینده شیائومی، تفاوت چندانی با نسل قبل خود ندارد.

طراحی شیائومی می بند 9 کاملاً مشابه نسل قبل خواهد بود

در Reddit، کاربری با نام F1REFLY تصاویری منتسب به Mi Band 9 را منتشر کرده که بسیار شبیه به Mi Band 8 است. این خبر کمی نامید کننده است، زیرا بسیاری از کاربران انتظار داشتند که این محصول به یک دکمه فیزیکی مجهز شود که بتواند پیمایش در رابط کاربری را آسان‌تر کند. با این حال بر خلاف طراحی بیرونی، شیائومی برای سخت‌افزار این دستگاه ارتقاهای مناسبی را تدارک دیده است.

برای مثال، شیائومی دقت پالس اکسی‌متر خود را افزایش داده و این دستبند 10% دقیق‌تر سنجش SpO2 را ارائه می‌دهد. همچنین  گفته می‌شود که اندازه باتری حدودا 25 درصد در مقایسه با نسل قبل افزایش خواهد داشت که عمر باتری ساعت را تا احتمالا به سه هفته می‌رساند. همچنین در حالی که نمایشگر ساعت بزرگ‌تر یا پر وضوح‌تر نمی‌شود، F1REFLY ادعا می‌کند که روشنایی این نمایشگر افزایش قابل توجهی خواهد داشت و به 1200 نیت خواهد رسید. این مقدار دو برابر روشنایی صفحه نمایش می بند 8 می‌باشد.

در این تصویر، می‌توانیم سه رنگ از مجموع پنج رنگی که Mi Band 9 خواهد داشت را ببینیم: آبی، نقره‌ای و صورتی، به‌علاوه یک گزینه مشکی و بنفش. به نظر می‌رسد قیمت این گجت نسبت به نسل گذشته تغییر چندانی نداشته باشد و گفته می‌شود که نسخه اروپای آن 40 یورو قیمت خواهد داشت.

امیدواریم که به زودی اخبار رسمی بیشتری درباره این محصول بشنویم، اما شیائومی معمولا در مورد نحوه و زمان معرفی محصولات خود سخت صحبت می‌کند. افشاگر معروف، Digital Chat Station ماه گذشته در Weibo گفته که برنامه ریزی برای معرفی این دستبند در حال انجام است، اما هنوز تاریخ خاصی برای رونمایی Mi Band 9 اعلام نشده است.

نظر شما درباره ساعت هوشمند آینده شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نویسنده آزمایشی