حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت آنر MagicPad 2 با تراشه اسنپدراگون 8s نسل ۳ و نمایشگر OLED معرفی شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر، تبلت

آنر امروز در کنار گوشی های تاشو جدید خود از تبلت MagicPad 2 نیز رونمایی کرد. این تبلت دارای تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8s نسل ۳ بوده و به صفحه نمایش بزرگ OLED مجهز شده است.

تبلت آنر MagicPad 2 ضخامت بسیار کم و باتری پرظرفیتی دارد

تبلت Honor MagicPad 2 دارای یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی OLED با وضوح ۳۰۰۰ در ۱۹۳۰ پیکسل و رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتزی است. این نمایشگر حداکثر روشنایی ۱,۶۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. تراشه Snapdragon 8s Gen 3 به‌عنوان قلب تپنده این تبلت در نظر گرفته شده است. این دستگاه حداکثر با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل‌تهیه خواهد بود. این محصول به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری MagicOS 8.0.1 عرضه می‌شود.

تبلت آنر مجیک پد ۲

همان‌طور که وب‌سایت Gizmochina اشاره می‌کند، با وجود آنکه تبلت جدید آنر از نظر فنی می‌تواند از شبکه 5G پشتیبانی کند، اما در حال حاضر تنها در مدل Wi-Fi Only عرضه می‌شود و فقط از شبکه Wi-Fi پشتیبانی می‌کند. ممکن است در آینده شاهد رونمایی مدل 5G این دستگاه باشیم. MagicPad 2 به ویژگی‌ های مختلف هوش مصنوعی، مانند توانایی تبدیل صدای کنفرانس چند نفره به متن، عرضه می‌شود.

یک باتری پرظرفیت ۱۰,۰۵۰ میلی‌آمپری برای آنر MagicPad 2 در نظر گرفته شده است. این دستگاه از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. آنر توانسته تمامی این مشخصات را در بدنه‌ای به ضخامت ۵.۸ میلی‌متر جای دهد که MagicPad 2 را به تبلتی بسیار باریک تبدیل می‌کند. یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی در قاب پشتی این دستگاه دیده می‌شود. برای دوربین سلفی نیز یک سنسور ۹ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. از دیگر ویژگی های مجیک پد ۲ می‌توان به بلوتوث ۵.۳، برخورداری از سه میکروفون، هشت اسپیکر و پشتیبانی از قلم Honor Magic Pencil 3 اشاره کرد. البته این قلم در باکس تبلت عرضه نمی‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند به‌طور جداگانه اقدام به تهیه آن کنند.

قیمت آنر مجیک پد ۲

پیش‌فروش تبلت آنر MagicPad 2 از ۱۹ جولای ۲۰۲۴ (۲۹ تیر ماه) آغاز می‌شود. این محصول در سه رنگ آبی آسمانی، مشکی و سفید عرضه می‌شود. قیمت پیکربندی های مختلف مجیک پد ۲ به‌شرح زیر است:

۱- نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: معادل ۴۱۳ دلار 

۲- نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی: معادل ۴۵۵ دلار

۳- نسخه ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی: معادل ۵۱۰ دلار 

۳- نسخه ۱۶ گیگابایت حافظه رم + ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی: معادل ۵۷۹ دلار

تبلت آنر MagicPad 13 با تراشه Snapdragon 888 و پشتیبانی از قلم رسما معرفی شد

نظر شما درباره این تبلت پریمیوم جدید آنر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی