حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی و مشخصات کلیدی ردمی K70 اولترا رسماً منتشر شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | ردمی

شیائومی در اواخر ماه جاری میلادی از میکس فولد ۴، میکس فلیپ و ردمی کی ۷۰ اولترا رونمایی خواهد کرد. هم‌اکنون، رندر های رسمی ردمی K70 اولترا منتشر شده که طراحی کامل این گوشی را نشان می‌دهد. شیائومی همچنین برخی از مشخصات کلیدی این تلفن هوشمند را به اشتراک گذاشته است.

ردمی K70 اولترا با تراشه پرچمدار مدیاتک و نمایشگر ۱۴۴ هرتزی در راه است

طراحی ردمی K70 اولترا مشابه سایر اعضای این سری است. سه لنز دوربین در قاب پشتی این تلفن هوشمند دیده می‌شود. دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار بوده و به ویژگی های هوش مصنوعی مجهز شده است. این موضوع را می‌توان از عنوان «AICamera» حک شده بر روی ماژول دوربین متوجه شد. دو دوربین باقی‌مانده ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض و ۲ مگاپیکسلی ماکرو هستند.

طراحی Redmi K70 Ultra

طراحی Redmi K70 Ultra

دکمه های تنظیم صدا به همراه کلید پاور در سمت راست فریم قرار دارند. قاب پشتی شیشه‌ای بوده و فریم دستگاه نیز فلزی است. دوربین سلفی Redmi K70 Ultra در یک سوراخ نمایشگر در مرکز بالای صفحه نمایش دیده می‌شود. به‌طور کلی، هیچ چیز جدیدی در بخش طراحی وجود ندارد. رنگ جدید ردمی کی ۷۰ اولترا که در رندر های رسمی منتشر شده قابل مشاهده است، «یخی شیشه‌ای» نامیده می‌شود.

طراحی Redmi K70 Ultra

شیائومی برخی از مشخصات کلیدی ردمی K70 Ultra را نیز منتشر کرده است. هم‌اکنون می‌دانیم که این دستگاه نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه پرچمدار مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس تأمین می‌کند. این گوشی همچنین به تراشه گرافیکی مستقل D1 برای بهبود تجربه بازی مجهز خواهد شد. همین چیپست D1 جزو نقاط برجسته K70 Ultra محسوب می‌شود، زیرا که این دستگاه یک گوشی «متمرکز بر گیم» است.

ردمی K70 اولترا به یک صفحه نمایش تخت OLED با رزولوشن 1.5K و رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتزی مجهز خواهد شد. شیائومی ادعا می‌کند که پنل به کار گرفته شده در این تلفن هوشمند، نسل جدید بوده که از چشم کاربران محافظت خواهد کرد. Redmi K70 Ultra به یک سیستم خنک‌کننده قدرتمند سه‌بعدی مجهز می‌شود که می‌تواند تا ۳ درجه دما را کاهش دهد.

ردمی کی ۷۰ اولترا به مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس مجهز می‌شود

انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند آینده شیائومی به یک باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شود و از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی کند. این دستگاه دارای استاندارد IP68، به‌معنای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، خواهد بود. احتمالاً ردمی کی ۷۰ اولترا حداکثر با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی به دست کاربران می‌رسد. این گوشی به سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش نیز مجهز می‌شود.

رسمی: ردمی K70 Ultra حداکثر تا اوایل مرداد معرفی خواهد شد

نظر شما درباره Redmi K70 Ultra چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی